تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819907731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم استفاده از تخصص های علمی جوانان در مدیریت مساجد


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه اجتماعی: امام جمعه شهرضا گفت: استفاده از تخصص های علمی و فنی جوانان در حوزه های مختلف از جمله مدیریت مساجد، می تواند مسائل و مشکلات جوانان را حل و بسیاری از نیازهای روحی و معنوی جامعه را نیز برطرف کند.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی، امام جمعه شهرضا عصر امروز پنجشنبه 20 اسفندماه در همایشی که به مناسبت بیست و سومین سالگرد تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرضا برگزار شد اظهارکرد: تجربه نشان داده است در هر کجا به مردم اعتماد و امور به آن ها واگذار شده، موفقیت کامل به دست آمده است.
وی تصریح کرد: مردم مهم ترین حامیان اسلام و انقلاب بوده اند، در دوران انقلاب و پس از آن، نظام اسلامی همواره از حمایت های بی دریغ مردمی برخوردار بوده و همین مسئله عامل مهمی در رشد و توسعه کشور بوده است.
امام جمعه شهرضا گفت: خدمت به مردم در همه شرایط باید مدنظر مسئولان باشد، نه اینکه تنها در دوران انتخابات از مردم و مشکلات آن ها سخن بگوییم؛ باید در طول سال مسائل و مشکلات مردم را طرح و برای حل آن ها تلاش کنیم.
حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: اگر با درک ارزش واقعی نیازهای جامعه و توانمندی های حقیقی مردم در امور مختلف به آن ها رجوع شود، به سرعت شاهد رشد و توسعه همه جانبه و حل مسائل و مشکلات بسیاری خواهیم بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: خداوند در ...
[ مشاهده متن کامل خبر لزوم استفاده از تخصص های علمی جوانان در مدیریت مساجد در خبرگزاری قرآنی ایران ]

پنجشنبه ، ۲۰اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن