تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821197937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در تعطیلات نوروز، سلامت تعطیل نیست


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: در تعطیلات نوروز، سلامت تعطیل نیست و لذا توصیه های لازم برای کاهش استرس وافسردگی در تعطیلات را جدی بگیرید .
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از نسیم زنجان ، تعطیلات فرصت مناسبی را برای برقرار کردن ارتباط با دوستان،خانواده ولذت بردن از نعمتها دراختیارما قرار میدهد که البته با همه لذت بخش بودنش می تواند با خود استرس وافسردگی نیز به همراه داشته باشد.
برای کاهش استرس وافسردگی در تعطیلات:
در خرید تعادل وتناسب را برقرار کنید ونسبت به مسایل مالی بی توجه نباشید.ناآگاهی وبی توجهی به موقعیت مالی،ولخرجی وخریدهای غیرضروری،پیش از تعطیلات یاضمن آن، تنشهای زیادی به همراه دارد.
به جای صرف وقت بسیارزیاد برای خرید وازاین مغازه به آن مغازه رفتن راهی آسان برای خرید هدیه پیدا کنید. یک هدیه کوچک یا یکسان برای افراد بگیرید تا هم در هزینه وهم دروقت صرفه جویی کرده باشید.
از آنجایی که در تعطیلات احتمال دیر خوابیدن، دیربیدارشدن، عادتهای غذایی نامناسب و افزایش وزن وجود دارد،بهتر است در سال جدید سبک زندگی سالم ومتعادلی رابرنامه ریزی کنید وعادتهای سلامتی را در خود پرورش دهید.
ورزش ابزاری برای کاهش استرس،افزایش آرامش وتناسب اندام است.چنانچه ورزش خاصی انجام می دهید این عادت را درتعطیلات نیز حفظ ...
[ مشاهده متن کامل خبر در تعطیلات نوروز، سلامت تعطیل نیست در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
در تعطیلات نوروز، سلامت تعطیل نیست






پنجشنبه ، ۲۰اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن