تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819929833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشنهاد فرماندهی ائتلاف به ژنرال پاکستانی


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
پیشنهاد فرماندهی ائتلاف به ژنرال پاکستانی
پیشنهاد فرماندهی ائتلاف به ژنرال پاکستانی ریاض از «راحیل شریف» فرمانده کل ارتش پاکستان خواست فرماندهی ائتلاف سعودی را به عهده گیرد.


به گزارش فرهنگ نیوز، به نقل از روزنامه «پاکستان»، سران آل سعود در اقدام جدید خود از «راحیل شریف» فرمانده ارتش پاکستان خواستند بعد از فراغت از فرماندهی ارتش پاکستان فرماندهی ائتلاف سعودی را عهده دار شود.
 
«نواز شریف» نخست وزیر و «راحیل شریف» فرمانده ارتش پاکستان برای سفری ۳ روزه دیروز وارد ریاض شده اند و در ضیافت شام «ملک سلمان» پادشاه عربستان سعودی شرکت کرده اند. سران سیاسی و نظامی اسلام آباد به دعوت رسمی ملک سلمان و برای شرکت در مراسم اختتامیه رزمایش نظامی «رعد شمال» که با مشارکت ۲۱ کشور در نزدیک مرزهای عراق و کویت برگزار شده است به ریاض سفر کرده اند.
 
لازم به ذکر است چندی پیش ریاض نام پاکستان را به فهرست ۳۴ کشور اسلامی مبارزه با تروریسم اضافه کرد. مقامات اسلام آباد در ابتدا از وجود چنین ائتلافی اظهار بی اطلاعی کردند اما وزارت خارجه پاکستان در بیانیه ای اعلام کرد که از ائتلاف سعودی حمایت می کند و موضع خود را در قبال این ائتلاف اعلام خواهد کرد.
 
راحیل شریف اخیراً در سفر خود به تاجیکستان با «امامعلی رحمان» رئیس جمهوری تاجیکستان نیز دیدار کرد تا بتواند نظر مساعد مقامات تاجیکستان را در پیوستن به ائتلاف سعودی جلب نماید.


منبع: مهر


94/12/20 - 11:30 - 2016-3-10 11:30:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن