تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805059272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رودخانه ی زاینده رود بعنوان یك رودخانه ی تمدن ساز است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار اصفهان: رودخانه ی زاینده رود بعنوان یك رودخانه ی تمدن ساز است استاندار اصفهان گفت : رودخانه ی زاینده رود بعنوان یك رودخانه ی تمدن ساز است كه تمدن شیعی در كنار آن شكل گرفته است
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۰ اسفند ساعت 11:55

خبرگزاری پانا+

رسول زرگرپوردر جشنواره گل شب‌بو خمینی‌شهر گفت :  خمینی شهر می تواند به برند گل شب بو تبدیل شود و باید این برند سریعا به ثبت برسد.
استاندار اصفهان با بیان اینكه نیازمند برگزاری جشنواره های خاص در همه ی شهرها متناسب با شرایط هر منطقه و با حفظ شئونات اسلامی و اخلاقی هستیم، گفت: این مراسم ها به تقویت فضای نشاط و شادابی در سطح استان كمك می‌كند.
رسول زرگرپور با بیان اینكه استان اصفهان یك استان كویری است و از شرایط خاص جغرافیایی برخوردار است، گفت: آب برای استان اصفهان كالایی بسیار گرانبها است و رودخانه ی زاینده رود بعنوان یك رودخانه ی تمدن ساز است كه تمدن شیعی در كنار آن شكل گرفته است.
استانداراصفهان افزود: هم اكنون مسئله ی آب به یكی از چالش های بزرگ تبدیل شده است و به دلیل مشكلات متعدد امروز مسئله كمبود آب به عنوان مهم‌ترین مطالبات كشاورزان، باغداران و گلخانه‌داران محسوب می‌شود.
رسول زرگرپور اظهارداشت: استان اصفهان همان‌طور كه صنعتی‌ترین استان كشور محسوب می‌شود از طرف دیگر در بحث كشاورزی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد.
زرگرپور با اشاره به اینكه استان اصفهان در تولید بعضی از محصولات كشاورزی و دامی از جمله شیرخام، تخم‌مرغ، مرغ رتبه اول كشور را دارد، افزود: روزانه بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ تن شیر در استان اصفهان تولید می‌شود كه ۲ هزار و ۵۰۰ تن به مصرف داخل استان و مابقی به استان‌های دیگر صادر می‌شود.
رسول زرگرپور تأكید كرد: بخش كشاورزی استان اصفهان باید با شرایط كمبود آب استان سازگاری پیدا كند و احداث، توسعه و تقویت بخش گلخانه‌ای استان تنها راهكار سازگاری و رفع نیاز استان در شرایط خشكسالی با كمترین میزان مصرف و بالاترین تولید است.
استاندار اصفهان یادآور شد: سازمان جهاد كشاورزی استان باید به توسعه بخش گلخانه‌ای توجه ویژه ای داشته باشد.
مدیر ارشد استان با بیان اینكه شهرداری ها می توانند بدون واسطه از این مركز خرید كنند، گفت: مدیریت استان هركمكی كه امكان پذیر باشد انجام خواهد داد تا از این سرمایه گذاری به بهترین شكل استفاده شود و فازهای بعدی نیز با قوت اجرایی شود.
معاون باغبانی وزارت جهاد كشاورزی نیز در این مراسم گفت: امیدوارم كه برگزاری این جشنواره منجر به ثبت نشان جغرافیایی برای این خطه و ایجاد پایانه ی بین المللی در این شهرستان شود.
وی افزود: اصفهان در سیستم های گلخانه ای در كشور پیشتاز است و این امر به خصوص در زمانی كه صرفه جویی در مصرف آب یك ضرورت است اهمیت دوچندان دارد.
گفتنی است در این مراسم اولین جشنواره ی گل شب بو افتتاح و فاز اول پروژه ی بزرگ پایانه ی بین المللی گل و گیاه سپاهان به بهره برداری رسید.
پایانه عرضه و فروش گل سپاهان در مساحتی حدود ۲۴ هزار متر در سه مرحله با هدف عرضه، فروش و صادرات انواع گل و گیاه در شهرستان خمینی‌شهر و استان اصفهان با اشتغالزایی مستقیم ۲۰۰ نفر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با هزینه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال ساخته شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن