تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819552331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه دائمی عرضه محصولات تعاونی های کشاورزی خراسان جنوبی افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از افتتاح نمایشگاه دائمی عرضه محصولات تعاونی های کشاورزی استان خراسان جنوبی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند ، هاشم ولی پور مطلق شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه دائمی عرضه محصولات تعاونی های کشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از عواملی که سبب تقویت بخش اقتصادی و تشکل ها به ویژه تشکل های کشاورزی می شود عرضه کالا است.
وی با اشاره به اینکه بخش کشاورزی دارای تعاونی های مختلفی از جمله تعاونی های تولید، سهامی زراعی، محصولات کشاورزی و صنایع دستی زنان روستایی است، افزود: این تعاونی ها در ارتباط با مباحث مرتبط به اقتصاد مقاومتی اثرگذار هستند و باید در این حوزه ها به ویژه در اشتغال های خرد پایداری ایجاد شود که یکی از راه های آن توسعه بازار است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی تصریح کرد: تشکل های منطقه ای توسعه بازارهای منطقه ای باید با قیمت مناسب دست مردم و مصرف کنندگان برسد.
ولی پور مطلق با اشاره به اینکه در این راستا یکی از فعالیت ها ایجاد فروشگاه های عرضه مستقیم کالا است، بیان کرد: با مشارکت تشکل های تعاونی روستایی، شرکت تعاونی طلایه داران و جهاد کشاورزی و هماهنگی با سازمان میادین و تره بار شهرداری جایگاه دائمی در ارتباط با بحث تشکل ها ...
[ مشاهده متن کامل خبر نمایشگاه دائمی عرضه محصولات تعاونی های کشاورزی خراسان جنوبی افتتاح شد در خبرگزاری تسنیم ]

پنجشنبه ، ۲۰اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن