تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821248948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلوئه ورا را به پوستتان نزنید !


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نیوز: بیشترین اثر آلوئه ورا در آبرسانی به پوست است و باعث رطوبت رسانی به پوست و مو می شود و مانع از خشکی و ترک خوردگی پوست می شود.
به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، دکتر ندا ادیبی، متخصص پوست، مو و زیبایی و پژوهشگر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، در خصوص خواص آلوئه ورا بر پوست گفت: گیاه آلوئه ورا بیشتر نقش مرطوب کننده برای پوست دارد و این گفته ها که ژلاتین این گیاه برای جوانسازی موثر است صحت ندارد، اما در داروهایی که برای جوان سازی استفاده می شود، یک دوزاژی از عصاره آلوئه ورا در آن موجود است.
وی اظهار داشت: بیشترین اثر آلوئه ورا در آبرسانی به پوست است و باعث رطوبت رسانی به پوست و مو می شود و مانع از خشکی و ترک خوردگی پوست می شود.
وی در ادامه گفت: در کتابهای قدیم اثری از آلوئه ورا برای جوان سازی پوست قائل بودند و می گفتند؛ موادی در آلوئه ورا موجود است که مانع چروکی پوست می شود، ولی اینها بیشتر در طب سنتی مطرح است و در طب نوین نقش این گیاه فقط به عنوان مرطوب کننده مطرح است.
این متخصص پوست گفت: ما هرگز به بیمار توصیه استفاده از ژلاتین این گیاه بر روی پوست نمی کنیم، زیرا یکسری مواد شیمیایی و عناصر دیگری هم در این گیاه است که امکان ایجاد حساسیت روی پوست می کند.
وی در پایان گفت: آلوئه ورایی مفید است که در ...
[ مشاهده متن کامل خبر آلوئه ورا را به پوستتان نزنید ! در خبرگزاری برنا ]

پنجشنبه ، ۲۰اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نیوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن