تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819459743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفتگوی ۱۸:۳۰/ لایحه دو دوازدهم بودجه ۹۵ همان بودجه ۹۴ است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: گفتگوی ۱۸:۳۰/ لایحه دو دوازدهم بودجه ۹۵ همان بودجه ۹۴ است


رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی های لایحه دو دوازدهم بودجه ۹۵ گفت: این لایحه در همه مفاد خود شبیه به بودجه ۹۴ است و در هیچکدام از بندها و مواردش تفاوتی با آن ندارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از طرح دو فوریت لایحه دو دوازدهم بودجه 95 در صحن علنی مجلس در دوشنبه هفته آینده خبر داد.   غلامرضا تاجگردون با حضور در برنامه گفتگوی 18:30 گفت: بودجه دو دوازدهم در سال 95 دوشنبه هفته آینده در مجلس مطرح خواهد شد و روز سه‌شنبه نیز مجلس کلیات و جزئیات آن را بررسی و نهایی خواهد کرد.



  وی افزود: با توجه به تصویب این لایحه در هیأت دولت، طرح مجلس در مورد دو دوازدهم بودجه 95 عملا منتفی خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: بحث ما این بود که با توجه به اینکه بررسی بودجه 95 تا پایان سال در مجلس امکان‌پذیر نیست، دولت برای اینکه از ابتدای سال آینده در دریافت ها وپرداخت ها با مشکل مواجه نشود، نیازمند بودجه دو دوازدهم است که خوشبختانه لایحه آن در هیأت دولت به تصویب رسید.

این عضو کمیسیون تلفیق بودجه 95 هم‌چنین گفت: احتمالا قانون بودجه 95 تا پایان فروردین ماه در صحن علنی مجلس نهایی خواهد شد، اما از ویژگی های این طرح افزایش حقوق کارمندان و نیز اعتبارات عمرانی در کشور است.  

  پور ابراهیمی سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 95 دیگر مهمان برنامه بود که با اشاره به تلاشهای مجلس برای بررسی بودجه دو دوازدهم سال 95 تاکید کرد: ما تلاش می کنیم تا پایان اسفندماه این بررسی به پایان برسد و در روز 15 فروردین 95 نیز در صحن علنی مطرح می شود.   او تصریح کرد: این بررسی بین 2 تا 3 هفته به طول می انجامد و تا اردیبهشت ماه کار تصویب لایحه به اتمام می رسد و در خردادماه نیز در اختیار دولت قرار می گیرد.  
دانلود

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن