تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819619249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش رئیسی از اجلاس خبرگان رهبری


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: گزارش رئیسی از اجلاس خبرگان رهبری


عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: ضرورت بازنگری قانون انتخابات و رسیدگی به وضع اقتصادی و معیشتی مردم از مهم‌ترین تاکیدات اعضای خبرگان در نوزدهمین اجلاس خبرگان چهارم بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در حاشیه اختتامیه نوزدهمین اجلاس خبرگان رهبری در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود : دبیر شورای نگهبان در روز نخست گزارشی از برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی ارائه کرد و جمع بندی شد که بازنگری در قانون انتخابات ضرورت دارد.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان گفت: اگر چه انتخابات باشکوهی برگزار شد اما با نگاه آسیب شناسی مشخص شد که مشکلاتی هم وجود دارد که بازنگری در قانون انتخابات باید حتما انجام شود.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: موضوع دوم  اجلاس گزارش معاون رئیس جمهور درباره وضع اقتصادی کشور بود که ضمن برشمردن اقدامات دولت، نگرانی و دغدغه اعضای مجلس خبرگان درباره وضع معیشتی و اقتصادی مردم و وضع رکود اقتصادی به عنوان  نگرانی جدی مطرح شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان گفت: اعضای مجلس خبرگان تاکید کردند که ضرورت دارد دولت گام جدی و بلندی برای حل این موضوع  بردارد و به عزم جدی  دست اندرکاران نیاز است.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: در یک کلمه آنچه جمع تاکید دارد مسئله مهم  اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی است.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: می توانیم به داشته ها و نیروی انسانی خود اعتماد کنیم و باید گام های بلندی در اجرایی کردن سیاست اقتصاد مقاومتی برداریم.
وی با اشاره به سرکشی اعضای خبرگان به مناطق دور و نزدیک حوزه های انتخابیه خود  افزود: خبرگان با مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در حوزه های خود برخورد کردند و گزارش دادند که وضع روستاها و نقاط دور افتاده به لحاظ اقتصادی و معیشتی مناسب نیست.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: به ویژه در برخی مناطق کمبود آب و خشکسالی وجود دارد و باید گام بلندی برداشته شود و در مجلس خبرگان تاکید شد که اقدامات جدی در سیاست مقاومتی اجرا شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان افزود: بقیه مسائل نیز در بیانیه پایانی آمده است که در صحن علنی قرائت شد.


چهار شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن