تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803221998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجات دختر جوان از ارابه سفید


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نجات دختر جوان از ارابه سفید
یکی از دو ‌مردی كه متهم است ‌‌ بعد از کشاندن دختر جوان به خودروي سانتافه‌اش قصد تعرض به او را داشته، بازداشت شد‌.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 3 بامداد 21 مردادماه امسال، مأموران كلانتري 123 نياوران هنگام گشت در خيابان بيات، حوالي خيابان كامران جنوبي به سانتافه سفيدرنگي كه كنار خيابان پارك شده بود، مشكوك شدند. مأموران پليس وقتي به نزديكي خودرو رسيدند، متوجه شدند كه زن جواني با دو مرد داخل خودرو درگير شده است. وقتي مأموران وارد عمل شدند، راننده سانتافه كه متوجه چراغ‌گردان خودروي پليس شده بود، با فشار روي پدال گاز حركت كرد، اما دختر جوان بعد از گشودن در عقب خودروي سانتافه خودش را به داخل خيابان پرتاب كرد. مأموران پليس بعد از سوار كردن اين دختر به جريان تعقيب ادامه دادند كه خودرو وارد كوچه بن بستي شد، اما مأموران موفق به توقيف خودرو و دستگيري سرنشينان آن نشدند و خودروي سانتافه با دنده عقب دوباره به خيابان اصلي برگشت و در تاريكي هوا ناپديد شد.
دختر جوان در شرح ماجرا گفت: امشب خانه يكي از دوستانم ميهمان بودم. پس از مهماني با خودروام به طرف خانه‌مان راه افتادم كه در خيابان اندرزگو خودروام ناگهان خاموش شد. هر چقدر تلاش كردم خودروام را روشن كنم، فايده‌اي نداشت. قصد داشتم با مادرم تماس بگيرم و از او كمك بخواهم كه خودروي سانتافه‌اي كه دو پسر جوان سرنشين آن بودند، كنارم توقف كردند. وقتي از من علت توقفم را سؤال كردند، گفتم كه خودروام خراب شده است. دو پسر جوان از خودروشان پياده شدند و پس از بررسي كوتاهي مدعي شدند كه باطري ماشينم خراب شده، خواستند سوار خودروي آنها شوم تا من را به خانه‌ام برسانند. ابتدا قبول نكردم، اما بعد از كمي حرف زدن به آنها اعتماد كردم و سوار خودروي آنها شدم. راننده پس از طي مسافت كوتاهي در كنار خيابان نگه داشت و ناگهان سرنشين با چاقويي مرا تهديد كرد و به صندلي عقب كشاند. آنها نيت شومي در سر داشتند كه من در برابر آنها مقاومت كردم و با آنها درگير شدم كه گشت مأموران پليس سر رسيد و آنها اقدام به فرار كردند كه من در خودرو را باز كردم و به بيرون پريدم. وي در پايان گفت: دو پسر شيطان صفت طلاها و پول‌هايش را هم به زور گرفتند.  پس از طرح اين شكايت، پرونده به دستور قاضي حسين‌پور، بازپرس شعبه پنجم دادسراي جنايي تهران براي شناسايي و دستگيري دو پسر شيطان صفت در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.
در حالي كه تحقيقات درباره اين حادثه ادامه داشت، شاكي به اداره پليس رفت و گفت شب حادثه گواهينامه يكي از متهمان را كه روي كنسول خودرو بوده ديده است و نام او را به خاطر دارد.  با در اختيار گذاشتن اين سرنخ، بررسي‌هاي مأموران نشان داد پسر سانتافه‌سوار پوريا نام دارد كه مدتي قبل از حادثه، خودروي سانتافه‌اش را خريداري كرده است. در نهايت مأموران پس از گذشت هفت ماه از حادثه پوريا را روز 16 اسفندماه در يكي از خيابان‌هاي شمال تهران دستگير كردند.  صبح ديروز متهم به دادسراي جنايي منتقل شد و مورد بازجويي قرار گرفت. متهم در بازجويي‌ها تعرض به دختر جوان را انكار كرد و در ادعايي گفت: مدتي قبل با مرجان در يكي از خيابان‌هاي شمال تهران دوست شدم. ارتباط ما ادامه داشت تا اينكه شب حادثه در يكي از خيابان‌ها با او قرار ملاقات گذاشتم. من با دوستم سر قرار رفتم. وقتي او را سوار كردم از اينكه با دوستم رفته بودم، عصباني شد كه همان لحظه هم مأموران گشت پليس از راه رسيدند و مرجان با داد و فرياد درخواست كمك كرد. پس از اين، ما از ترس فرار كرديم.
متهم براي تحقيقات بيشتر به دستور قاضي حسين‌پور در اختيار كارآگاهان اداره 16 پليس آگاهي قرار گرفت. مأموران در تلاشند تا همدست متهم را دستگير كنند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن