تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804537986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درآمد 12 هزار میلیاردی کرمان در 9 ماه


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: درآمد 12 هزار میلیاردی کرمان در 9 ماه
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کرمان گفت: وصولی درآمدهای این استان در 9 ماه سال گذشته 10 هزار و 590 میلیارد ریال بوده در حالی که در 9 ماه سال جاری 12 هزار و 239 میلیارد ریال تحقق درآمد داشته است.
 
به گزارش ایرنا حمید شیخ اسدی شامگاه سه شنبه در نخستین نشست شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در کرمان تصریح کرد: مصوب درآمدهای استانی در کرمان طی سال 93 معادل 14 هزار و 240میلیارد ریال بود و سال 94 مبلغی معادل 17 هزار و 160 میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: مصوب درآمدهای استان کرمان در لایحه سال آینده 19 هزار و 970 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: درصد رشد مصوب سال 94 نسبت به سال قبل از آن 20.5 و رشد لایحه سال آینده نسبت به سال جاری معادل 16.4 درصد است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کرمان تصریح کرد: درصد وصولی استان کرمان در 9 ماه سال گذشته نسبت به مصوب 9 دوازدهم، معادل 99.2 درصد بوده و درصد وصولی استان در 9 ماه سال 94 نسبت به 9 دوازدهم، معادل 96.3 درصد شده است.

شیخ اسدی گفت: میزان کل مانده سپرده بانکهای دولتی نیز در 9 ماهه سال 94، معادل 142 هزار میلیارد ریال است که نسبت به 9 ماهه سال 93 حدود 17 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی افزود: مطالبات معوق و سررسید گذشته ما در 9 ماهه سال 94 نسبت به 9 ماهه سال 93 حدود 2.3 درصد کاهش دارد و همچنین میزان کل تسهیلات اعطایی بانکها در 9 ماهه سال 94 مبلغی معادل 147 هزار میلیارد ریال است که نسبت به مشابه سال 93 از رشد 28 درصدی برخوردار است.

وی بیان کرد: خواسته استان در سیستم بانکی تبدیل سپرده ها به سرمایه گذاری و اختصاص سهم تسهیلات به بخشهای صنعت و معدن است.

وی افزود: مبلغی معادل 750 هزار میلیارد ریال تفاهم نامه سرمایه گذاری برای شرکت های بزرگ به امضاء رسیده است.

شیخ اسدی ادامه داد: حدود 35 میلیارد دلار طرح هایی که به منابع مالی چون فاینانس و مشارکت در استان نیاز دارند آماده شده است.

وی گفت: پروژه ها و طرح های استان کرمان به سه زبان آماده می شوند که بعد از حضور سرمایه گذاران خارجی در دوران پساتحریم، طرح ها از هر نظر آماده باشند.

وی عنوان کرد: میزان حق بیمه های صادره در 9 ماهه سال 94 معادل 40 هزار و 910 میلیارد ریال و میزان خسارتهای پرداختی شرکتهای بیمه طی همین مدت 22 هزار و 490 میلیارد ریال بوده است.

شیخ اسدی همچنین عنوان کرد: عملکرد تالار بورس منطقه ای استان کرمان هم نشان از کاهش 30 درصدی تعداد سهام مبادله در 9 ماهه سال 94 و کاهش 54 درصد ارزش معاملات سهام نسبت به سال گذشته را دارد که ناشی از نوسانات اقتصادی در کشور و استان است.
 
وی گفت: نداشتن آگاهی مردم از بورس، نبودن حمایتهای جدی از بورس منطقه ای، پایین بودن حجم معاملات بورس و کم بودن تعداد سهامداران در کرمان نسبت به جمعیت این استان از مهمترین چالش های پیش رو در حوزه بورس است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان تصریح کرد: میزان صادرات استان در 9 ماهه سال 94 از نظر وزنی حدود 256 هزار تن بوده که نسبت به 9 ماهه سال قبل با کاهش 10 درصد روبرو است.

وی ادامه داد: میزان صادرات استان کرمان از نظر ارزش نیز در 9 ماهه سال 94 794 میلیون دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود هفت و نیم درصد کاهش داشته است.

وی افزود: عمده ترین کالاهای صادراتی که از گمرکات استان کرمان صادر شده شامل پسته و مغز آن، خرما خشک، خرمای تازه، سیمان، سرامیک، مصنوعات مسی و سنگی بوده که به کشورهای آسیای میانه همچون امارات و مالزی صادر شده است.

وی اظهار کرد: میزان واردات استان در 9 ماهه سال 94 از نظر ارزشی معادل 622 میلیون دلار بوده که نسبت به سال قبل 15.4 درصد کاهش را نشان می دهد.

وی ادامه داد: تراز تجاری استان 172 میلیون دلار و مثبت است.

مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کرمان، دبیر کمیسیون هماهنگی بانکها، مدیر شرکت بیمه ایران در استان کرمان، مدیر بورس منطقه ای، معاون اداری مالی گمرکات و مدیر اموال تملیکی استان کرمان در نخستین نشست شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی حضور داشتند.

نشست های شورا به صورت ماهانه و دوره ای در هر یک از ادارات عضو برگزار می شود.

تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - 09 March 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن