تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820823709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نحوه دفع پسماندهای صنعتی شهرک روی زنجان تعیین تکلیف شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: فرماندار زنجان گفت: با وجود انجام اقداماتی از سوی مسئولان شهرک تخصصی روی زنجان خواستار تعیین تکلیف نحوه دفع پسماندهای صنعتی روی این شهرک هستیم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم اززنجان ، مجید فرخی در کارگروه تخصصی سلامت، ایمنی و امنیت غذایی استان زنجان با اشاره به مشکلات موجود در احداث کارخانه بازیافت زباله در زنجان اظهار داشت: البته در این زمینه شهرداری زنجان تلاش های جدی کرده است اما این پروژه به دلیل داشتن معارضان محلی تاکنون عملیاتی نشده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شاهد تفکیک زباله های خانگی و شهری توسط افراد غیرمجاز هستیم، تصریح کرد: اگر به دنبال مدیریت صحیح پسماندها در استان و به تبع آن شهرستان زنجان هستیم باید تفکیک زباله ها نیز توسط افراد مجاز و به روش اصولی انجام گیرد.
فرماندار زنجان با بیان اینکه متاسفانه در حوزه دفع پسماندها شاهد اختلاف بین دستگاه ها هستیم، ابراز کرد: وجود تناقض در تعریف پسماند شهری و صنعتی و کشاورزی بین دستگاه ها سبب شده است تا دفع پسماندهای در برخی از نقاط شهرستان زنجان با مشکل جدی مواجه شود.
وی با اشاره به عدم امکان دفع بهداشتی زباله ها در روستاهای زنجان خاطرنشان کرد: سرریز شدن فاضلاب های شهری و آبهای زائد شهری موجبات آلودگی رودخانه زنجانرود را در جنوب زنجان فراهم کرده است.
فرخی ...
[ مشاهده متن کامل خبر نحوه دفع پسماندهای صنعتی "شهرک روی" زنجان تعیین تکلیف شود در خبرگزاری تسنیم ]

سه شنبه ، ۱۸اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن