تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819858342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفع پسماندهای صنعتی شهرک روی زنجان تعیین تکلیف شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: فرماندار زنجان گفت: با وجود انجام اقداماتی از سوی مسئولان شهرک تخصصی روی زنجان خواستار تعیین تکلیف نحوه دفع پسماندهای صنعتی روی این شهرک هستیم.
محمد خلفی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم درزنجان با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از زمینهای شهر قیدار موقوفه اعلام شده است، اظهار داشت: شش دانگ موقوفه بودن زمینهای شهر قیدار یکی از مشکلاتی است که مانع ورود سرمایه گذار بخش خصوصی برای انجام پروژه های شهری می شود.
وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر شهرداری با مشکل جذب سرمایه گذار به منظور اجرای طرحهای پیش بینی شده برای توسعه شهری مواجه است، ابراز کرد: شهرداری به تنهایی با توجه به کمبود منابع مالی امکان اجرایی کردن پروژه های پیش بینی شده در بودجه را ندارد.
سخنگوی شورای شهر قیدار با بیان اینکه باید از ظرفیت اوقاف در عملیاتی شدن پروژه های شهری استفاده شود، عنوان کرد: اوقاف با ارائه تسهیلاتی به سرمایه گذاران می تواند در پیشبرد پروژه های شهری نقش تاثیرگذاری داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر موقوفه بودن زمینهای شهر قیدار مانع بزرگی در توسعه این شهر محسوب می شود، بیان کرد: متاسفانه شهر مذهبی قیدار با وجود مقبره بزرگ قیدار نبی و گردشگر پذیر بودن در این شهر تاکنون پیشرفتی حاصل نشده است.
خلفی با تاکید بر مشکلات موجود در زیر ...
[ مشاهده متن کامل خبر دفع پسماندهای صنعتی شهرک روی زنجان تعیین تکلیف شود در خبرگزاری تسنیم ]
دفع پسماندهای صنعتی شهرک روی زنجان تعیین تکلیف شود






سه شنبه ، ۱۸اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن