تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819731747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت‌الله‌ همدانی:مدیون شهدا هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: آیت‌الله‌ همدانی:مدیون شهدا هستیم
یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت مانع نفوذ دشمنان به کشور می‌شود، گفت: اگر شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت نبود ما در کشور این امنیت و عزت را نداشتیم.
به گزارش نامه نیوز، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی ظهر سه‌شنبه در دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با وی، با بیان اینکه خدمت در بیناد شهید کار بسیار مهمی است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران که در کل جهان تحولی ایجاد کرده رکن آن ولایت فقیه است و آلات و ابزار آن جهاد و شهادت است.
 
وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت فقط در کشور ما وجود دارد، عنوان کرد: بیداری اسلامی در بسیاری کشور‌ها به موجب انقلاب اسلامی ایران به وجود آمده اما آن‌ها به دلیل نبود ولی فقیه و ایثار و شهادت نتوانسته‌اند به انقلاب برسند.
 
استاد برجسته حوزه در این زمینه ادامه داد: به همین دلیل دشمن توانسته در این کشورها نفوذ کند و آنها را زیر سلطه خود قرار دهد.
 
وی با بیان اینکه شهادت طلبی و جهاد شکست ناپذیر است، بیان کرد: ولایت فقیه در ایران جلوه کرد و با انقلاب اسلامی کل جهان استکبار را پریشان کرد.
 
آیت الله نوری همدانی با تأکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت مانع نفوذ دشمنان به کشور می‌شود، تصریح کرد: فرهنگ شهادت طلبی در ایران حاکم است و میلیون‌ها انسان در ایران عاشق شهادت و ایثار هستند.
 
خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید مورد توجه جامعه باشند
 
این مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت همواره باید زنده و جاوید باشد، افزود: اگر شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت نبود ما در کشورمان این امنیت و عزت را نداشتیم و ما مدیون آن‌ها هستیم.
 
وی عنوان کرد: نصب عکس شهدا در خیابان‌ها و معابر کار شایسته‌ای است که بنیاد شهید به این کار اقدام کرد.
 
آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: خانواده‌های شهدا و جانبازان باید مورد توجه ما و جامعه باشد و دیدار از آن‌ها نیز کار پسندیده‌ای است و وصیت نامه‌های شهدا نیز باید مورد توجه مردم باشد.
 
وی بیان داشت: ما وظیفه داریم فرهنگ ایثار و شهادت را زنده و پاینده نگه داریم و آن را نشر و احیا کنیم.
 
برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته شهید
 
در ابتدای این دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سخنان کوتاهی با بیان اینکه ۲۲ اسفندماه روز شهید است، اظهار داشت: بنیاد شهید با برنامه‌های متفاوتی روز و هفته شهید را پررنگ‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد کرد.
 
حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی با بیان اینکه خدمات ایثارگران و خانواده شهدا قابل جبران نیست، گفت: بیش از ۳ میلیون نفر تحت پوشش بنیاد شهید هستند و تلاش می‌کنیم در حد توانمان در خدمت خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشیم.
 
معاون رئیس جمهور همچنین بر ترویج و زنده نگاه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت همان فرهنگ عاشورا و امام حسین(ع) است.


منبع: مهر


۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن