تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819074808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سید حسن خمینی: نتیجه انتخابات برای برخی غیر مترقبه بود/نمی توان دیگران را به انواع اتهامات متهم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: سید حسن خمینی: نتیجه انتخابات برای برخی غیر مترقبه بود/نمی توان دیگران را به انواع اتهامات متهم کرد سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - نوه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی گفت: یک سیاستمدار نمی تواند بگوید من برای رضای خدا دیگران را به انواع اتهامات متهم می کنم، اگر چنین گفت دروغ می گوید و در ایمان خود مشکل دارد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در دیدار اعضا و ادوار انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در حرم مطهر امام خمینی گفت: وقتی می گوییم در یک مقطع بزرگان جامعه خیلی خوب عمل کردند ممکن است آنان عمل چندان مهمى هم نداشته اند، بلکه علت موفقیت آنها صرفا تشخیص خوب و درست موقعیت بوده است؛ زیرا در موقعیت هایى وقتی عصبانیت پدید می آید، منافع شخصی و زودگذر جای منافع کلان و جمعی را مى گیرد.

وی ادامه داد: تفاوت بزرگان و استخوان خرد کرده های سیاست با دیگران در این است که آنان در اوج فشارها عصبانی نمی شوند، هدف را گم نمی کنند و منافع شخصی و زودگذر را بر منافع بزرگی که در پیش دارند ترجیح نمی دهند.

سید حسن خمینی چند انتخابات اخیر را نمونه ای از این مسأله خواند و ادامه داد: اگر هدف را به درستی تبیین کنیم خواهیم دیدیم که کنش سیاسی انجام شده، کار پیچیده ای نبوده است، بلکه صرفا افراد در بزنگاه هدف اصلی را گم نکرده اند.

وی تصریح کرد: یک سیاستمدار نمی تواند بگوید من برای رضای خدا دیگران را به انواع اتهامات متهم می کنم، اگر چنین گفت دروغ می گوید و در ایمان خود مشکل دارد. او نمی تواند برای رضای خدا به دیگران تهمت بزند یا تمسخر کند؛ البته او ممکن است خودش هم نداند که دروغ می گوید و ناخواسته به نام رضای خدا، اما فقط برای پیروزی خودش دست به این رفتارها می زند.

سید حسن خمینی به انتخابات هفتم اسفند اشاره کرد و با بیان اینکه اتفاق مبارکی در کشور افتاد که نتایج خوبی را در پی داشت و ان شاء الله نتایج بهتری نیز در پیش داشته باشد، افزود: نتیجه انتخابات هفتم اسفند برای کسانی که در زیر پوست شهر بودند اتفاق غیر منتظره نبود، اما برای برخی غیر مترقبه بود.

وی با بیان اینکه ان شاء الله مسئولان و دست اندرکاران امور بهره برداری های لازم را از نتایج انتخابات داشته باشند، گفت: بودن یا نبودن امثال من مهم نیست و نباید علت های غایی خویش را با در نظر گرفتن مسائل شخصی فراموش کنیم، چرا که در این صورت اضمحلال جامعه در پیش خواهد بود. 27219

کلید واژه ها: سید حسن خمینی - انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان -




سه شنبه 18 اسفند 1394 - 15:06:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن