تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820512011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گردهمایی رابطان خواهر کانون های مساجد گلستان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: به مناسبت ۱۸ اسفند، سالروز تأسیس کانون های مساجد کشور، نخستین گردهمایی رابطان خواهر و رابطان مناطق و مدیران خواهر کانون های مساجد سراسر استان گلستان، روز گذشته (۱۷ اسفند) به میزبانی کانون فرهنگی هنری قدس مسجدالاقصی برگزار شد.
صنم بیات، کارشناس امور خواهران دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: طبق سند چشم انداز خواهران کانون های مساجد کشور، هدف از برگزاری این گردهمایی، احیای گفتمان نظام زن و خانواده از طریق ایجاد یک تشکیلات منسجم وهدفمند در بسترمسجد طرازاسلامی در راستای رسیدن به جامعه اسلامی در مسیرتحقق تمدن نوین اسلامی است.
وی افزود: رسیدن به تشکیلات منسجم نیازمند برگزاری گردهمایی و کارگاه هایی است که در آن شیوه های مدیریت یک تشکیلات و کار تشکیلاتی در آن به رابطان خواهر آموزش داده شود.

بیات تصریح کرد: در همین راستا علاوه بر حضور رابطان خواهر؛ مدیران خواهر و رابطان مناطق نیز در این دوره آموزشی حضور یافتند.
وی اظهارداشت: این دوره با تدریس خانمها احمدی و کشمیری از اساتید حوزه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) گرگان با موضوعات سبک زندگی اسلامی ایرانی و جایگاه زن در قرآنو حقوق زن در اسلام برگزار شد.
کارشناس امور خواهران دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی 4 ساعته، بیش از 80 رابط فرهنگی هنری از تمامی شهرستان های استان ...
[ مشاهده متن کامل خبر گردهمایی رابطان خواهر کانون های مساجد گلستان برگزار شد در خبرگزاری شبستان ]
گردهمایی رابطان خواهر کانون های مساجد گلستان برگزار شد






سه شنبه ، ۱۸اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن