تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819074729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه 15 ساله هسته ای ایران به آژانس بین المللی اتمی ارائه شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی اعلام کرد: برنامه 15 ساله هسته ای ایران به آژانس بین المللی اتمی ارائه شده است نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که برنامه بلند مدت هسته ای ایران با طول عمر ۱۵ ساله به آژانس بین المللی انرژی هسته ای ارائه شده است.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۷ اسفند ساعت 11:51

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، منصور حقیقت پور با بیان اینکه ایران به تعهدات خود در اجرایی شدن برجام پایبند است، اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که ایران متعهد به انجام آن در جریان اجرایی شدن برجام بود، ارائه برنامه بلند مدت هسته ای است که در روز اجرا این کار صورت گرفت. نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد: همان طور که محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشور اعلام کرد در روز اعلام اجرایی شدن برجام به دلیل ارائه برنامه بلند مدت هسته ای، بیانیه مشترک با تاخیر قرائت شد. با این حساب جمهوری اسلامی ایران به دیگر تعهد خود عمل کرده است. این نماینده در خصوص زمان این برنامه گفت: بر اساس توافق صورت گرفته سازمان انرژی اتمی کشور، برنامه ای به مدت 15 سال را به اطلاع آژانس بین المللی انرژی هسته ای رسانده است. نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این برنامه از سوی سازمان انرژی اتمی کشور تهیه و تدوین شده است، اظهار داشت: از آنجایی که این سازمان مسئولیت کار را بر عهده دارد، مجلس در جریان جزییات برنامه نیست . به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمد جواد ظریف در برنامه دید در شب تاکید کرد ایران برنامه بلند مدت هسته ای خود را در روز اجرایی شدن برجام یعنی 27 دی ماه سال جاری ارائه کرده است. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن