تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819621239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزرگترین نیروگاه های هسته‌ای آمریکا در آتش سوخت


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: بزرگترین نیروگاه های هسته‌ای آمریکا در آتش سوخت بین الملل > آمریکا - ترانسفورماتور نیروگاه هسته ای «اوکونی» (Oconee) در آمریکا، بر اثر یک سلسله انفجار و آتش سوزی متعاقب آن، آسیب دید و در پی آن یکی از رآکتورها از مدار خارج شد.

لطفا منتظر بمانید...

        به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایرنا، تارنمای شبکه تلویزیونی راشا تودی خبر داد، ترانسفورماتور نیروگاه هسته ای «اوکونی» (Oconee) در آمریکا، بر اثر یک سلسله انفجار و آتش سوزی متعاقب آن، آسیب دید و در پی آن یکی از رآکتورها از مدار خارج شد.
[آتش سوزی در یکی از بزرگترین نیروگاه های هسته ای آمریکا]

راشا تودی امروز (دوشنبه) در خبری افزود: اعلام شده که این حادثه "غیر عادی" بوده ولی مواد رادیواکتیو نشت نکرده است.
نیروگاه هسته ای اوکونی نزدیک شهر سِنِکا در ایالت کارولینای جنوبی آمریکا قرار دارد و یکی از بزرگترین نیروگاههای هسته ای در آمریکا با ظرفیت تولید حدود دوهزار و 600 مگاوات برق است. مجوز فعالیت این نیروگاه برای 20 سال دیگر تمدید شده است.  

  مقام های مسوول معتقدند عصر دیروز (یکشنبه) "رخدادی غیرعادی" موجب شد ترانسفورماتوری که در خارج از ساختمان نیروگاه قرار داشت از کار بیفتد.
مسوولان از مردم خواستند تا به نیروگاه نزدیک نشوند، با این حال تاکید می کنند که هیچ خطری وجود ندارد و نیازی به تخلیه ساکنان یا تغییر مسیر ترافیک نیست.
آتش نشانان توانستند آتش سوزی را مهار کنند و کارکنان نیروگاه و ساکنان مجاور آن هیچ آسیبی ندیدند. مشترکان برق این نیروگاه نیز با قطعی برق مواجه نشدند.
اعلام شده که در مورد علت وقوع این رخداد تحقیق خواهد شد. نیروگاه اوکونی قدیمی است و از سال 1973 (1352) کار می کند.  

  49310
دانلود

کلید واژه ها: ایالات متحده آمریکا -



لینک را کپی کنید دانلود


دوشنبه 17 اسفند 1394 - 11:42:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن