تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819121019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهم ترین رسالت آموزش و پرورش، تربیت صحیح دانش آموزان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش کردستان: مهم ترین رسالت آموزش و پرورش، تربیت صحیح دانش آموزان است مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: مهم ترین رسالت ما در آموزش و پرورش، تربیت صحیح دانش آموزان و آماده کردن آنان برای نقش آفرینی در جامعه است.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۷ اسفند ساعت 08:28

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، رشید قربانی، اظهار داشت: مربیان پرورشی مدارس اصلی ترین رسالت آموزش و پرورش که همان تربیت است را برعهده دارند و به طور مشخص در این محور فعالیت می کنند.  
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه در دل هر آموزش باید تربیت وجود داشته باشد که تغییر رفتار ایجاد کند؛ بیان داشت: در ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، هدف نهایی تربیت انسان های وارسته، بایسته و شایسته و رسیدن به حیات طیبه است. 
 
 
وی با بیان اینکه مهمترین رسالت در آموزش و پرورش تربیت صحیح دانش آموزان و آماده کردن آنان متناسب با نیازهای جامعه است؛ ابراز امیداوری کرد معلمان و در راس آنان معاونین و مربیان پرورشی این رسالت خود را به نحو احسن و اکمل انجام دهند که باقیات الصالحاتی برای آنان خواهد بود.
 
 
قربانی بر بهره گیری از پتانسیل های در اختیار آموزش و پرورش برای تربیت صحیح دانش آموزان تاکید کرد و گفت: با درک صحیح از مفهوم نماز و همچنین تمسک جستن به قرآن و مانوس کردن دانش آموزان با مطالب آن می تواند تاثیر بسزایی در تربیت صحیح دانش آموزان ایفا کرد.
 
 
وی همچنین حضور معلمان در مدارس را مهم ترین و قوی ترین فرصت برای تربیت دانش آموزان نام برد و اظهار داشت: همه باید مسئولیت امر تربیت دانش آموزان را برعهده گرفته و در شورای معلمان نیز بر موضوع تربیت دانش آموزان تاکید شود.
 
 
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در پایان با اشاره به همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش و اجرای برنامه های مشترک بر بهره گیری از پتانسیل های موجود در راستای نهادینه سازی امر تربیت تاکید کرد.
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن