تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819543866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استرس و فواصل کم بین بارداری از عوامل موثر در زایمان زودرس است


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: یک متخصص زنان و زایمان گفت: فواصل کم بین بارداری ها، لاغری مادر و استرس هایی که مادر را درگیر می کند از عوامل موثر در زایمان زودرس است که باید مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تولد زود تر از موعد نوزادان یکی از دغدغه های مهم زوجین به ویژه مادرانی است که برای اولین بار حس زیبای مادر شدن را دارند که اغلب مواقع استرس های این موضوع باعث می شود این حس زیبای مادرانه کم رنگ و بوی ترس به خود بگیرد.
دکتر فاطمه نعمتی، متخصص زنان و زایمان در گفت و گو با سینا در این باره گفت: معمولاً درصد کمی از نوزادان قبل از موعد طبیعی متولد می شوند که در گروه نوزادان نارس قرار می گیرند.
وی افزود: نوزادان نارس در مقایسه با نوزادان دیگر در هفته اول تولد شش برابر و در سال اول تولدشان سه برابر نوزادان دیگر با خطر آسیب پذیری یا مرگ روبه رو می شوند که البته ابتلا به مشکلات تنفسی در این نوزادان بسیار زیاد است.
نعمتی، با بیان این مطلب که تنظیم دمای بدن نوزادان نارس در مقایسه با نوزادان طبیعی سخت تر است، گفت: نوزادان نارس ممکن است در روند رشد مغزیشان با مشکل روبه رو شوند، از این رو زایمان زودرس می تواند عوارض متعدد و نگران کننده ای برای والدین نوزاد به همراه داشته باشد.
این متخصص زنان و زایمان تصریح کرد: سن بارداری به طور معکوس با خطر مرگ و میر ...
[ مشاهده متن کامل خبر استرس و فواصل کم بین بارداری از عوامل موثر در زایمان زودرس است در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
استرس و فواصل کم بین بارداری از عوامل موثر در زایمان زودرس است






دوشنبه ، ۱۷اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن