تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813083614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک شهر به تعهدات خود عمل نکرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همدان- ایرنا- رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: بانک شهر در همدان در اجرای طرح الکترونیکی کردن بلیط سفرهای درون شهری به تعهدات خود عمل نکرده است.
کامران گردان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: 40 دستگاه اتوبوس شهری طی دو سال گذشته به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر همدان اضافه شده است.
وی اضافه کرد: تمام اتوبوس های شهری همدان به دستگاه کارت بلیط الکترونیکی مجهز شدند و به دارندگان این کارتها 15 درصد تخفیف اعطا می گردد.
وی اظهار کرد: این طرح با همکاری بانک شهر در حال اجرا است اما این بانک به تعهدات خود عمل نکرده است و با توجه به شکایت سایر بانک ها، تابلوهای این بانک به حداقل ممکن می رسد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه پنج هزار و 800 تراکنش بلیط الکترونیکی در همدان ثبت می شود و تمرکز بر فرهنگسازی و تبلیغات برای استفاده از کارت بلیت الکترونیکی در اولویت قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه همدان به عنوان پایلوت شهر سبز پایدار انتخاب شده است تصریح کرد: در این راستا 15 دستگاه اتوبوس برقی تا پایان سال خریداری می شود که این تعداد با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال به ناوگان اتوبوسرانی شهر همدان اضافه می شود.
وی تصریح کرد: مهمترین وظایف شورای اسلامی شهر سیاست گذاری و نظارت بر فعالیت مدیریت شهری است که در این میان کمیسیون خدمات شهری شورا، ...
[ مشاهده متن کامل خبر بانک شهر به تعهدات خود عمل نکرده است در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
بانک شهر به تعهدات خود عمل نکرده است






یکشنبه ، ۱۶اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن