تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803945169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم هفتم اسفند پاسخ بداخلاقی‌ها را دادند/ امیدوارم در مجلس دهم شرایط بهتری داشته باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مردم هفتم اسفند پاسخ بداخلاقی‌ها را دادند/ امیدوارم در مجلس دهم شرایط بهتری داشته باشیم
نشست خبری رئیس جمهوری گفت: امیدوارم در مجلس دهم شرایط بهتری را برای همکاری داشته باشیم.

نشست خبری رئیس جمهور آغاز شد
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین‌ حسن روحانی در نشست خبری با رسانه‌های داخلی و خارجی، سال 94 را سالی تاریخی و به یادماندنی عنوان کرد و گفت: امسال سالی بود که ایران با جهان تعامل سازنده داشته است. اولین قدم در این راستا در لوزان به وجود آمد و سپس به روز بیست و سوم تیر ماه رسیدیم. در این روز توافق هسته‌ای بین ایران و 5+1 رخ داد.

وی ادامه داد: چند روز بعد یعنی در 29 تیرماه همه قطعنامه‌ها علیه ایران در سازمان ملل متحد لغو شد و دیگر ایران بعنوان کشوری که صلح و امنیت را به مخاطره می‌انداخت شناخته نمی‌شد، بلکه جهان فهمید که ایران یکی از طرف‌های همکاری در جامعه جهانی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین‌ حسن روحانی اظهار کرد: در 24 آذر ماه امسال بود که شورای حکام 12 مصوبه علیه ایران را لغو کرد و همچنین در روز 26 دی ماه برنامه اقدام مشترک یا همان برجام به تصویب نهایی رسید و از فردای همان روز همه تحریم‌های اقتصادی، مالی و بانکی که در رابطه با پرونده هسته‌ای ایران بود لغو شد.

وی با بیان اینکه هفتم اسفند آن افتخار شایسته توسط ملت ایران آفریده شد، اظهارداشت: هفتم اسفندی که مردم به نظام، رهبری و دولتشان بار دیگر اعتماد خود را نشان داده و پای صندوق‌های رای آمدند.

رئیس قوه مجریه با اشاره به اینکه دولت همه توان خود را برای برگزاری انتخابات شکوهمند و سالم به کار گرفت، گفت: ممکن است برخی از انتظارات برآورده نشده باشد، اما از روز ثبت‌نام کاندیداها تا روز انتخابات دولت هیچ شب آرامی نداشت و همه توان خود را به کار گرفت تا امید به جامعه برگرداند شود و تعداد افرادی که می توانند در انتخابات شرکت کنند بیشتر شود.

روحانی تصریح کرد: تلاش کردیم حضور و رقابت را به حداکثر برسانیم و در این زمینه از همه کاندیداها تشکر می‌کنیم به ویژه آنهایی که مورد تایید صلاحیت قرار نگرفته به دلیل اینکه همه قانونی عمل کردند و این به مثابه بلوغ سیاسی در صحنه فعالیت انتخاباتی بود.

وی ادامه داد: از همه آنهایی که مردم را به حضور در پای صندوق‌های رای تشویق کردند از جمله رهبر معظم انقلاب،  بزرگان سیاسی  که با پیام کتبی یا صوتی این کار را صورت دادند، همچنین اصحاب رسانه تشکر می کنم.

حجت‌الاسلام روحانی تاکید کرد: با تلاش فراگیر و همگانی خوشبختانه یک انتخابات خوبی هم از لحاظ حضور مردم و هم از لحاظ امنیت برگزار شد. جا دارد از همه نیروهای مسلح که برای امنیت کشور تلاش می‌کنند و تاکنون کشور امنی را پیش روی کشورهای دیگر قرار داده‌اند تشکر کنم.

وی اضافه کرد: مردم با امید و اعتماد پای صندوق‌ها آمدند و رای دادند. ما نیز هر چه می‌خواهیم باید از صندوق آرا و این اعتماد مردم به دست بیاوریم و با نحوه رای دادن باید نشان دهیم که چه چیزی را می خواهیم.

رئیس قوه مجریه افزود: خوشحالم که از میان  همه احزاب معتدلین انتخاب شدند و معنای این انتخاب مردم این است که مردم همان راه سال 92 را  ادامه دادند و برای مسئولان این انتخاب، این پیام را به همراه دارد که همکاری می‌خواهیم.

روحانی ادامه داد: هم مجلس خبرگان بعنوان ناظر جایگاه ویژه‌ای دارد و هم مجلس شورای اسلامی بعنوان یک مرجع قانونگذار اهمیت ویژه‌ای دارد و باید در کنار دولت به انجام امور کمک کند. ما نه مجلس تابع دولت می‌خواهیم و نه داریم، مجلسی می خواهیم که در کنار دولت با همدلی و همراهی اهداف ملی را دنبال کند و به سرانجام برساند.

رئیس جمهور با بیان اینکه مجلس جایگاه ویژه خود را دارد و در قانون اساسی نیز تبیین شده است،‌ گفت: امیدوارم که همکاری ما با مجلس دهم بیش از مجلس نهم باشد،‌ گرچه در مجلس نهم همواره تلاش کردیم روابط خوبی با مجلس شورای اسلامی داشته باشیم.

وی اظهارداشت: نه سوالات فراوان نمایندگان مجلس نهم ، نه استیضاح‌ها،‌نه رد برخی از لوایح و نه تاخیرها هیچ یک ما را عصبانی نکرد و حتی اگر بودجه و برنامه ما امسال تصویب نشود رابطه خوب ما با مجلس حفظ می شود.

رئیس قوه مجریه با بیان اینکه بسیار امیدوارم در مجلس دهم شرایط بهتری را برای همکاری داشته باشیم، تصریح کرد: آنچه مردم ما می‌خواهند در کنار هم بودن قوا برای حل مشکلات مردم است و مردم بداخلاقی را نمی‌خواهند.

روحانی اظهارداشت: مردم در 7 اسفند پاسخ بداخلاقی‌ها را دادند و گفتند که تهمت ، افترا و شعارهای غلط نتیجه معکوس می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه همه ما باید در مسیر اخلاق، رفاه مردم و حقوقشان و آینده درخشان کشور باشیم ؛ گفت: قانون اساسی نیز خواسته در مجلس افکار و نظرات مختلف انعکاس داشته باشد.

رئیس قوه مجریه افزود: وجود نماینده تمام ادیان از جمله مسیحیان، یهودی‌ها و زرتشیان به معنای آن  است که باید همه افکار و نظرات در مجلس نماینده داشته باشند و مجلس یکدست از لحاظ فکری و جناحی مطلوب نیست، بلکه باید از نظرات همه استفاده کنیم و همدیگر را نقد سازنده کنیم.

این خبر تکمیل می شود...







۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن