تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819710964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم هفتم اسفند پاسخ بداخلاقی‌ها را دادند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مردم هفتم اسفند پاسخ بداخلاقی‌ها را دادند
نشست خبری رئیس جمهوری با رسانه های داخلی و خارجی دقایقی قبل آغاز شد.

نشست خبری رئیس جمهور آغاز شد
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین‌ حسن روحانی در نشست خبری با رسانه‌های داخلی و خارجی، سال 94 را سالی تاریخی و به یادماندنی عنوان کرد و گفت: امسال سالی بود که ایران با جهان تعامل سازنده داشته است. اولین قدم در این راستا در لوزان به وجود آمد و سپس به روز بیست و سوم تیر ماه رسیدیم. در این روز توافق هسته‌ای بین ایران و 5+1 رخ داد.

وی ادامه داد: چند روز بعد یعنی در 29 تیرماه همه قطعنامه‌ها علیه ایران در سازمان ملل متحد لغو شد و دیگر ایران بعنوان کشوری که صلح و امنیت را به مخاطره می‌انداخت شناخته نمی‌شد، بلکه جهان فهمید که ایران یکی از طرف‌های همکاری در جامعه جهانی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین‌ حسن روحانی اظهار کرد: در 24 آذر ماه امسال بود که شورای حکام 12 مصوبه علیه ایران را لغو کرد و همچنین در روز 26 دی ماه برنامه اقدام مشترک یا همان برجام به تصویب نهایی رسید و از فردای همان روز همه تحریم‌های اقتصادی، مالی و بانکی که در رابطه با پرونده هسته‌ای ایران بود لغو شد.

وی با بیان اینکه هفتم اسفند آن افتخار شایسته توسط ملت ایران آفریده شد، اظهارداشت: هفتم اسفندی که مردم به نظام، رهبری و دولتشان بار دیگر اعتماد خود را نشان داده و پای صندوق‌های رای آمدند.

رئیس قوه مجریه با اشاره به اینکه دولت همه توان خود را برای برگزاری انتخابات شکوهمند و سالم به کار گرفت، گفت: ممکن است برخی از انتظارات برآورده نشده باشد، اما از روز ثبت‌نام کاندیداها تا روز انتخابات دولت هیچ شب آرامی نداشت و همه توان خود را به کار گرفت تا امید به جامعه برگرداند شود و تعداد افرادی که می توانند در انتخابات شرکت کنند بیشتر شود.

روحانی تصریح کرد: تلاش کردیم حضور و رقابت را به حداکثر برسانیم و در این زمینه از همه کاندیداها تشکر می‌کنیم به ویژه آنهایی که مورد تایید صلاحیت قرار نگرفته به دلیل اینکه همه قانونی عمل کردند و این به مثابه بلوغ سیاسی در صحنه فعالیت انتخاباتی بود.

وی ادامه داد: از همه آنهایی که مردم را به حضور در پای صندوق‌های رای تشویق کردند از جمله رهبر معظم انقلاب،  بزرگان سیاسی  که با پیام کتبی یا صوتی این کار را صورت دادند، همچنین اصحاب رسانه تشکر می کنم.


این خبر تکمیل می شود...







۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن