تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820544684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوره کمک های اولیه برای 21هزار دانش آموز


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تهران-ایرنا-دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، از برگزاری دوره های آموزش مهارت های کمک های اولیه برای 21 هزار دانش آموز خبر داد.
به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، حامد علامتی روز یکشنبه در جلسه انعقاد تفاهم نامه مابین اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و سازمان هلال احمر بر ضرورت آموزش مهارت های کمک های اولیه به دانش آموزان تاکید کرد.
وی افزود: دختران دانش آموز به عنوان مادران فردا و پسران به عنوان نقشی که در خانواده و جامعه دارند، نیاز مبرم به گذراندن این دوره های کاربردی دارند و از طرفی همه دانش آموزان به عضویت هلال احمر در خواهند آمد.
علامتی، ایام نوروز و تابستان را فرصتی مطلوب برای آموختن آموزش های کمک های اولیه به دانش آموزان برشمرد.
رئیس سازمان جوانان هلال احمر نیز در این جلسه، فعالیت برای دانش آموزان و جوانان را امری بزرگ و ارزشمند دانست و اظهار کرد: با توجه به برخی از آسیب های اجتماعی در مدارس، باید تمام سازمان هایی که با این طیف از افراد سر و کار دارند با تعامل و همکاری بیشتر برای رشد و تعالی آنها کوشش کنند.
مسعود حبیبی افزود: جوانان و نوجوانانی که با میل و رغبت خود در انجمن های اسلامی عضو می شوند، دغدغه انقلابی و مذهبی دارند و این دانش آموزان تاثیرات مطلوب فراوانی بر جای می گذرانند.
وی هویت بخشی به ...
[ مشاهده متن کامل خبر دوره کمک های اولیه برای 21هزار دانش آموز در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

یکشنبه ، ۱۶اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن