تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819957878




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاشت 300 اصله نهال توسط دانش آموزان ساروی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کاشت 300 اصله نهال توسط دانش آموزان ساروی دانش آموزان ساروی به مناسبت روز درختکاری 300 اصله نهال بومی و جنگلی در سطح شهر کاشتند.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۶ اسفند ساعت 13:16

خبرگزاری پانا+روز درختکاری+ساری+دانش آموزان

  به گزارش پانا-مازندران در این آیین كه از سوی سازمان پارك ها و فضای سبز شهرداری ساری برگزار شد، نقی زارع مدیر سازمان پارک ها و فضای سبز اظهار داشت: طی چند ماه اخیر موفق شدیم ۵۶۶۷ اصله نهال درخت بومی و جنگلی در نقاط مختلف شهر بكاریم كه این رقم تا پایان سال به ۶ هزار اصله می رسد البته این تعداد جدای ازدیگر درخت و درخچه های كاشته شده در سطح شهر با گونه های دیگر است.   وی با تشریح اقدامات انجام شده جهت ایجاد فضای سبز نیز افزود: هركجا كه میسر بود ما فضای سبز ایجاد كردیم حتی در محل دوربرگردان ها، لچكی ها و میدان های كوچك آن هم با نهال های بومی و جنگلی چرا كه درصدد هستیم بسیاری از نقاط ساری را تبدیل به شبه جنگل نماییم وی سپس با اشاره به این مراسم كه با حضور جمع كثیری از علاقمندان طبیعت برگزار شد خاطر نشان كرد: ما باور داریم پس از كاشت، نگهداری از درختان و فضای سبز بسیار مهم است و برای همین در نظر داریم با یاری از دوستداران طبیعت باغبانان افتخاری ایجاد كنیم تا نگهداری از فضای سبز بخوبی انجام شود در این آیین 300 اصله نهال بومی و جنگلی توسط دانش آموزان و علاقمندان طبیعت کاشته شد.
     













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن