تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 25 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806582913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از فرصت های جدید باید برای پیشبرد کشور استفاده کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از فرصت های جدید باید برای پیشبرد کشور استفاده کنیم


معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: فضا و امکاناتی که الان برای کشور به وجود آمده فرصتی متفاوت است که باید از آن برای پیشبرد کشور استفاده کنیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محمد باقر نوبخت در یازدهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهور ناجا افزود: با مذاکراتی که انجام شد فضا باز شد به طوری که هیچ هفته و روزی نیست که یک مقام بلند پایه خارجی برای سرمایه گذاری به ایران نیاید.
وی گفت: الان هم نخست وزیر ترکیه با جمعی از صاحبان و فعالان اقتصادی در کشورمان حضوردارند که باید از این فرصت متفاوت در قالب برنامه ای که تدوین کرده ایم به نحو شایسته استفاده کنیم. نوبخت با اشاره به اینکه برنامه ششم بعد از دوران تحریم شکل می گیرد گفت: باید از تجارب 10 برنامه قبلی برای برنامه ششم استفاده کنیم.
وی افزود: در 5 سال آینده سه موضوع مهم آب، محیط زیست و مسائل اجتماعی دراولویت کاری دولت قرار دارد زیرا اگر به آنها نرسیم کشور به بحران می رسد.
 نوبخت گفت: موضوع اجتماعی عمده اش به صندوق های بازنشستگی برمی گردد که باید درباره آنها فکر اساسی شود البته اشتغال و تامین مالی و توانمند کردن محرومان و فقرا نیز به صورت فرابخشی در کانون توجه دولت قرار دارد تا در شرایط پسا تحریم بر بهبود این موارد متمرکز شویم.
 نوبخت موضوعات دیگر نظیر توجه به توسعه حمل و نقل به ویژه حمل و نقل ریلی، ‌صنایع و معادن، ‌گردشگری و ‌فناوری اطلاعات را از دیگر مواردی دانست که در دستور کار دولت قرار دارد. وی گفت: 4 منطقه برای سال های آینده برنامه ریزی شده که باید به سواحل مکران و سواحل جنوبی که می تواند به طور مستقیم به اقیانوس هند و آبهای جهان برسد متمرکز شویم.
وی افزود: برنامه ششم تدوین شده که اکنون درمجلس قرار دارد و ما همه مقدمات و موارد مهم آن را فراهم کرده ایم.
نوبخت سه هدف ارزیابی و جمع بندی حوادث و تصادفات رانندگی،‌ آمادگی پلیس راهور برای خدمت رسانی مضاعف در ایام نوروز و استمرار فعالیت های پلیس درسال آینده را از محورهای اصلی این همایش برشمرد.
وی افزود: دردو سال گذشته سازمان مدیریت و برنامه ریزی در شرایطی باید راهور را از لحاظ استقرار پایگاهها، تجهیزات و امور پرسنلی پشتیبانی می کرد که هر نوع مانعی در فراروی این سازمان بر مجموعه دستگاه ها اثرگذار بود.
نوبخت گفت: در دو سال گذشته همچنان ابری سیاه بر ایران سایه انداخته و به پای اقتصاد ملی زنجیری شده بود که ما در چنین شرایطی می بایست کشور را به جلو می بردیم.
وی افزود: از سال 91 تحریم بزرگی را برای از پای درآوردن حرکت ملت ایران در راستای برخورداری از انرژی هسته ای برنامه ریزی کردند که بر اساس این تحریم نمی توانستیم از امکاناتمان برای توسعه استفاده کنیم.
نوبخت گفت: با محدود کردن صادرات نفت و در نتیجه بهره مند نشدن از منافع حاصل از آن برای ایجاد رونق اقتصادی، فشار تحریمها بر اقتصاد ملی ما مضاعف شد طوریکه موجب شد شاخص های اقتصاد و رشد اقتصادی ما منفی شود.
وی افزود: روند رشد منفی اقتصادی خوشبختانه پس از توافق برجام مثبت شد اما از سال گذشته حرکت دیگری آغاز شد و ضربه دیگری به پیکره اقتصاد ما وارد کردند.
نوبخت گفت: آن ضربه کاهش قیمت نفت بود طوریکه درآمد 118 میلیارد دلاری ما در گام اول به 70 میلیارد دلار و در مرحله دوم از 70 میلیارد دلار به 23 میلیارد دلار تقلیل یافت.
وی افزود: از سوی دیگر با حضور سرمایه گذاران خارجی به کشور و انجام برخی مذاکرات و توافقات فضا باز شده است؛ ما باید از این فرصت به نحو شایسته برای رونق اقتصادی استفاده کنیم.
 


یک شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن