تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819553585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از مرگ مشكوك در خانه مجردي تا قتل با ضربه چاقو


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: از مرگ مشكوك در خانه مجردي تا قتل با ضربه چاقو
مرگ مشكوك پسر جوان در خانه مجردي و قتل مرد ناشناس با ضربه چاقو در شمال تهران دو پرونده‌اي است كه به تازگي روي ميز بازپرس گشوده شد.
به گزارش خبرنگار ما، عصر روز جمعه، 14 اسفندماه زني وحشت‌زده با اداره پليس تماس گرفت و گفت پسرش در خانه مجردي‌اش به طور مرموزي فوت شده است. پس از اعلام خبر بود كه تيمي از مأموران پليس در محل حادثه كه خانه‌اي در محله چيذر بود، حاضر شدند. جسد متعلق به پسر 22 ساله‌اي بود كه داخل پذيرايي رها شده بود و چند روزي از زمان فوتش گذشته بود. پس از تأييد خبر، قاضي منافي آذر، بازپرس ويژه قتل تهران همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شد. نخستين بررسي‌ها نشان داد پسر جوان از مدتي قبل اين خانه مجردي را اجاره كرده است. مادر او گفت: چند ماه قبل پسرم از من و پدرش جدا شد و اين خانه را براي زندگي اجاره كرد. بعد از آن هم ارتباطش با ما كم شد و گاهي به او سر مي‌زديم يا تلفني حالش را مي‌پرسيديم. دو روز قبل وقتي با او تماس گرفتم، جواب نداد. با خودم فكر كردم مشغول كار است و با ديدن شماره‌ام بعداً با من تماس مي‌گيرد، اما خبري نشد تا اينكه امروز دوباره با شماره‌اش تماس گرفتم، اما باز هم تلفنش را جواب نداد. نگرانش شدم و به در خانه‌اش آمدم. هر چقدر زنگ زدم در را باز نكرد تا اينكه با كمك همسايه‌ها در را شكستیم و وارد خانه و با جسدش داخل پذيرايي روبه‌رو شديم.
پزشكي قانوني در معاينات اوليه در محل حادثه اعلام كرد حدود پنج روز از مرگ پسر جوان گذشته است.

    قتل مرد كارتن‌خواب با  چاقو در شمال شهر
در حالي كه تحقيقات درباره اين حادثه ادامه داشت، مأموران كلانتري 101 تجريش ساعت 23 خبر قتل مرد جواني را به بازپرس منافي آذر اطلاع دادند. پس از اين تيم جنايي در محل حادثه در خيابان توتونچي حاضر شدند. مأموران پليس با جسد مرد حدوداً 34 ساله ناشناسي كنار خودروي پارك شده‌اي روبه‌رو شدند كه با اصابت جسم نوك تيزي به كمرش به قتل رسيده بود. نخستين بررسي‌ها نشان داد مقتول كارتن‌خواب بود و در اين محل تردد مي‌كرده است.
مردي كه حادثه را به پليس خبر داده بود، گفت: لحظاتي قبل به محل پارك خودروام آمدم كه متوجه شدم مردي به لاستيك خودروام تكيه كرده است. ابتدا فكر كردم او خوابيده، اما وقتي نزديكش شدم متوجه آثار كبودي و زخم روي صورتش شدم كه نشان مي‌داد فردي يا افرادي او را به شدت كتك زده‌اند. بعد از اين كنجكاو شدم كه ديدم مقتول غرق در خون است و نفس نمي‌كشد. يكي از اهالي محل گفت: مقتول مرد كارتن‌خوابي است و من هر روز او را در اين محل مي‌ديدم. ساعتي قبل در خانه‌ام بودم كه متوجه سر و صدا از داخل خيابان شدم كه معلوم بود افرادي در داخل خيابان با هم دعوا مي‌كنند، اما توجهي نكردم تا اينكه متوجه شدم اين مرد به قتل رسيده است.
در ادامه، جسد مقتول براي انجام آزمايش‌هاي لازم و مشخص شدن هويت آن به دستور قاضي منافي آذر به پزشكي قانوني فرستاده شد. مأموران تحقيقات تخصصي خود را براي شناسايي عامل يا عاملان قتل مرد كارتن‌خواب آغاز كردند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن