تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819072758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجلس با دو فوریت طرح تمدید برنامه پنجم توسعه موافقت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:صبح تهران: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد کمیسیون تلفیق مبنی بر دو فوریت طرح تمدید برنامه پنجم توسعه موافقت کردند.
در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، بررسی دو فوریت طرح اصلاح ماده ۲۳۵ قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه (در راستای تمدید برنامه پنجم توسعه تا پایان سال ۹۵) در دستور کار مجلس قرار گرفت.
محمدرضا پورابراهیمی سخنگوی کمیسیون تلفیق به عنوان طراح این طرح گفت: متاسفانه در سال جاری تاخیر ۴۵ روزه دولت را برای ارائه لایحه بودجه شاهد بودیم و تا امروز نیز دولت حاضر به ارائه لایحه چند دوازدهم بودجه نشده است.
وی ادامه داد: علاوه بر این دولت لایحه برنامه ششم توسعه را نیز با تاخیر ارائه کرده است. علاوه بر این تاخیر، متاسفانه تنها تعدادی احکام به مجلس ارائه شده تا با کسب مجوز از مجلس، دولت رأساً اقدام به تدوین و تصویب برنامه ششم کند؛ اتفاقی که در هیچ مجلسی نیفتاده زیرا طبق قانون، مجلس باید ماده به ماده، قانون برنامه را به تصویب برساند.
پورابراهیمی اظهار داشت: در روزهای پایانی سال ۹۴ قرار داریم و باید از ابتدای سال ۹۵ وارد اجرای برنامه ششم شویم اما هنوز برنامه ششم به تصویب نرسیده است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق با اشاره به رایزنی هیات رئیسه کمیسیون با رئیس مجلس در این خصوص گفت: آقای لاریجانی پیش از ...
[ مشاهده متن کامل خبر مجلس با دو فوریت طرح تمدید برنامه پنجم توسعه موافقت کرد در سایت خبری تحلیلی صبح تهران ]
مجلس با دو فوریت طرح تمدید برنامه پنجم توسعه موافقت کرد






یکشنبه ، ۱۶اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: صبح تهران]
[مشاهده در: www.sobhetehran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن