تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803874622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرمانشاه در ایجادکانونهای مساجد۱۶درصد ازبرنامه پنجم توسعه پیش است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه:
کرمانشاه در ایجادکانونهای مساجد۱۶درصد ازبرنامه پنجم توسعه پیش است

کانون مساجد


شناسهٔ خبر: 3572570 - شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
استانها > کرمانشاه

کرمانشاه- مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: ۴۱ درصد مساجد استان دارای کانون فرهنگی هنری هستند که از این نظر در برنامه پنجم پیشتاز هستیم. به گزارش خبرنگار مهر، طیب صفری پیش از ظهر امروز شنبه در نشستی خبری به مناسبت بیست و سومین سالگرد ایجاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد، با بیان اینکه ۱۸ اسفند ماه به عنوان روز کانون های مساجد در تقویم ملی به ثبت رسیده است، فلسفه تشکیل این کانون ها را توسعه فرهنگی و فیزیکی مساجد عنوان کرد. وی از وجود ۲۱ هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در سطح کشور خبر داد و افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود که در خراسان شمالی ایراد کردند بر استفاده از ظرفیت های کانون های مساجد تاکید داشتند. صفری تعداد کانون های مساجد در استان کرمانشاه را نیز ۵۰۵ کانون عنوان و خاطر نشان کرد: علی رغم اینکه هنوز بسیاری از استان ها در زمینه کانون های مساجد به سطح برنامه پنجم یعنی ۲۵ درصد نرسیده اند در استان کرمانشاه ۴۱ درصد مساجد دارای این کانون ها هستند. مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه تصریح کرد: امسال سهمیه ایجاد ۱۴ کانون مساجد را در استان داشتیم که توانستیم ۲۹ کانون را طی امسال در سطح مساجد استان تاسیس کنیم. ۶۱ درصد کانون های مساجد استان در مناطق روستایی هستند صفری از وجود ۱۹۱ کانون فرهنگی - هنری شهری و ۳۱۱ کانون روستایی در مساجد استان کرمانشاه خبر داد و افزود: در حال حاضر ۳۹ درصد کانون ها شهری و ۶۱ درصد نیز روستایی هستند. وی با بیان اینکه بیشترین کانون ها در شهرستان کرمانشاه ایجاد شده است، افزود: از 222 مسجد در کرمانشاه 191 مسجد آن دارای کانون هستند. مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و  هنری مساجد استان کرمانشاه از وجود  ۲۸۵ کتابخانه، ۳۴ خانه نور و ۱۰ خانه دیجیتال در کانون های استان خبرداد. صفری با اشاره به سطح بندی کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سطح کشور، گفت: کرمانشاه پیشتاز سطح بندی کانون هاست و جزو استان های مورد تقدیر به خاطر سطح بندی به موقع بوده است. مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: بر اساس سطح بندی های صورت گرفته ۲۵ درصد کانون های مساجد استان درجه یک، ۵۰ درصد درجه دو و ۲۵ درصد کانون درجه سه هستند و مجموعا ۴۸۳ کانون تاکنون سطح بندی شدند. صفری بودجه کانون های مساجد استان برای سال ۹۴ را یک میلیارد و ۹۵ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: تا کنون ۶۵۰ میلیون تومان را از ستاد عالی کانون های مساجد کشور دریافت کرده ایم. کانون های برتر استان تجلیل می شوند وی برگزاری دهمین جشنواره  قرآنی مدهامتان را اقدامی خوب از سوی دبیرخانه کانون های مساجد در استان  در سال 94 عنوان کرد و اظهار داشت: کرمانشاه به لحاظ برگزاری کمی و کیفی این جشنواره دومین استان برتر کشور معرفی شد. صفری یادآور شد: امسال همچنین ۴۸۶ کانون در استان پایگاه اوغات فراغت بودند که در این راستا ۵۰ پایگاه برتر مورد تجلیل قرار گرفتند. مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه از برگزاری ۱۴ طرح استانی در حوزه آموزش و پژوهش خبر داد و گفت: سیاست ما واگذاری اجرای بسیاری از  برنامه ها به کانون ها بود که با توانمندی خوبی این برنامه ها را اجرا کردند. صفری یادآور شد: امسال طی تفاهم نامه ای  با آموزش و پرورش بیش از دو هزار و ۵۸۷ نفر هم در دوره های سواد آموزی و تحکیم آموزش داده شدند، ضمن اینکه در کانون های مساجد.
۲۰ کارگاه امر به معروف و نهی از منکر را برگزار کردیم. صفری در پایان اظهار داشت: مراسم تجلیل از کانون های برتر مساجد استان و فعالان این حوزه در روز ۱۸ اسفند ماه برگزار خواهد شد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن