تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803618102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف 525 تن موادمخدر درسال جاری


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کشف 525 تن موادمخدر درسال جاری
کد خبر: ۵۷۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱ - 06 March 2016


نتایج کمی و کیفی اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال جاری به اندازه‌ای چشمگیر است که می توان آن را با 10 سال گذشته مقایسه کرد.

به گزارش خراسان، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با تقدیر از تلاش تمام ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در سراسر کشور، از تمرکز پلیس بر مرزهای شرقی خبر داد و گفت: در سال جاری با تمرکز پلیس بر مرزهای شرقی کشور، از ورود بخش اعظمی از مواد مخدر به کشور جلوگیری شد و شاهد افزایش 100 درصد کشفیات در سیستان و بلوچستان بودیم.

 مویدی ۵ استان را به عنوان استان های هدف برای اجرای برنامه های مواد مخدر ناجا عنوان کرد و گفت: استان های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، خراسان جنوبی و یزد جزو ۵ استان هدف اجرای برنامه های پلیس مبارزه با مواد مخدر هستند و طرح های پلیسی در این استان ها با جدیت دنبال می شود.به گزارش خبرگزاری ها، وی افزود: امسال 525 تن انواع مواد مخدر در سراسر کشور کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 14درصد افزایش داشت. از این میان 400 تن تریاک و 75 تن حشیش بوده است و هروئین و مرفین در رده های بعدی کشف مواد مخدر قرار دارند.رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: در سال جاری 340 هزار نفر دستگیر شدند که 110 هزار تن از این افراد معتادان متجاهر بودند.

وی با اعلام تشکیل 280 هزار پرونده در سال 94، افزود: تا امروز 2600 باند قاچاق مواد مخدر منهدم شده است و 61 قاچاقچی به هلاکت رسیدند.مویدی با اشاره به نقش آموزش در مبارزه با مواد مخدر گفت: امسال باشهادت 3تن از همکاران مبارزه با مواد مخدرشاهد کاهش 70 درصد شهدای نیروهای پلیس و کاهش 25درصدی درمیزان مجروحیت قاچاقچیان بودیم. وی افزود:امروز دیگر چیزی به اسم کارگاه تولید مواد مخدر وجود ندارد و تولیدکنندگان در خانه های خود به تولید اقدام می کنند. ۱۹۰ آشپزخانه در سال جاری کشف و منهدم شده که نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد کاهش داشته است.

باند تحصیلکرده‌ها که به‌دنبال ترکیب جدید «شیشه» بودند متلاشی شد

در همین راستاباند 9 نفره تحصیلکرده‌ها که قصد داشتند به ترکیب جدیدی از مخدر صنعتی شیشه دست پیدا کنند، متلاشی شد.سردار علی مویدی گفت: همکاران من موفق شدند باندی را شناسایی کنند که با کسب برخی اطلاعات از کشورهای خارجی، قصد داشتند به ترکیب جدیدی از مخدر صنعتی شیشه دست پیدا کنند.

وی با بیان این که این باند 9 عضو داشت، اظهار کرد: عمده اعضای این باند، افراد تحصیلکرده و دارای مدارک دانشگاهی بودند که در کارخانه‌ای برای خود لابراتوار درست کرده بودند و در پوشش برخی اقدامات به ظاهر قانونی دست به چنین اقدامی زدند که شناسایی و دستگیر شدند.

هیچ ماده مخدر جدیدی وارد کشور نشده است

وی درباره  ورود روانگردان های صوتی به کشور نیز گفت: این موضوع در حد شنیده هاست  ودرحال پیگیری می باشد.

 اگر چنین موردی اتفاق بیفتد قطعا پلیس از همکاری رسانه ها برای معرفی این مواد استفاده خواهد کرد.

کشف بیش از 579 کیلوگرم مواد مخدر در فارس

همچنین خبر دیگری حاکی است ماموران انتظامی استان  فارس روزگذشته579 کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین در شهرستان های لارستان و شیراز کشف کردند.به گزارش ایرنا سردار سرتیپ دوم احمد عاب گودرزی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان لارستان هنگام کنترل خودرو های عبوری در اطراف این شهرستان، به یک دستگاه تریلرحامل بار روغن خوراکی شک و آن را متوقف کردند و در بازرسی از آن 576 کیلوگرم تریاک که در زیر این محموله روغن جاسازی شده بود کشف کردند.

وی افزود: در ارتباط با این مواد یک نفر دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و همچنین خودرو حامل این مواد نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.بنا به این گزارش، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز هم گفت: با انجام تحقیقات و پیگیری هایی که انجام گرفت ماموران کلانتری 14شیراز، دو قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی و با زیر نظر گرفتن آن ها، هر دو نفر را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان در این شهر دستگیر کردند.سرهنگ یوسف ملک زاده افزود: در بازرسی از مخفیگاه این دو قاچاقچی به نام های "ح – گ" و "م - گ" 3کیلو و 800 گرم هروئین که در یک قفس فلزی جاسازی شده بود کشف شد.






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن