تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821245561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تسهیلات خاص برای پاکی سربازان معتاد/مرخصی ترک اعتیاد،فرصت یا تهدید؟


واضح آرشیو وب فارسی:صابرنیوز: معضل اعتیاد بخش ها و لایه های بسیاری از جامعه را در نوردیده است، سالمند، زنان، مردان، جوانان، نوجوانان، دانشگاه ها،مدارس و حتی سربازخانه ها و پادگان های نظامی را و این امر موید عمق فاجعه و خطرجدی این معضل برای بنیان جامعه است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ،پادگان های نظامی و سربازخانه ها نیز از دام شوم اعتیاد مصون نماده اند،مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر بارها اعلام کرده اند یک درصد جمعیت دانش آموزی و بیش از دو و نیم درصد از جمعیت دانشجویی کشور مصرف کننده مواد مخدر هستند،بطور طبیعی سربازخانه ها و پادگان های نظامی نیز نیروهای خود را از همین جوانان تامین می کنند و به تبع وجود تعدادی از افراد معتاد در سربازخانه ها دور از ذهن نخواهد بود.
پرویز افشار،معاون کاهش تقاضای ستاد مبارزه با مواد مخدر در خصوص تعداد سربازان معتاد می گوید:از آنجا که سربازان ما از جامعه دانشجویی و دانش آموزی جدا نخواهند بود می توان بصورت تخمینی میزان مورد اشاره را حدس زد.
وی معتقد است به نوعی می توان آمار معتادان مشمول خدمت سربازی را به میزان اعداد و ارقام اشاره شده در خصوص میزان اعتیاد در دانش آموزان و جمعیت دانشجویی کشور تخمین زد.
اگرچه نمی توان به آمار دقیقی در خصوص تعداد افراد معتاد سرباز اشاره کرد اما بدون تردید انکار وجود چنین پدیده تلخی در پادگان ها و در میان سربازان نظام وظیفه نیز غیر ممکن است.
فروش ...
[ مشاهده متن کامل خبر تسهیلات خاص برای پاکی سربازان معتاد/مرخصی ترک اعتیاد،فرصت یا تهدید؟ در پایگاه خبری تحلیلی صابر ]

یکشنبه ، ۱۶اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: صابرنیوز]
[مشاهده در: www.sabernews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن