تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813031884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان ملل وارد نبرد اپل و اف بی آی شد


واضح آرشیو وب فارسی:صابرنیوز: نبرد میان اف بی آی و شرکت اپل برای دسترسی به اطلاعات رمزگذاری شده کاربران آیفون موجب نگرانی و موضع گیری مقامات سازمان ملل نیز شد.
به گزارش صابرنیوز به نقل از تک کرانچ، کمیسیونر حقوق بشر سازمان ملل هشدار داده که تلاش اف بی آی برای تضعیف امنیت سیستم عامل iOS شرکت اپل و استخراج اطلاعات کاربران از آن می تواند زندگی افراد زیادی را به خطر بیندازد.
دامنه این درگیری تا بدان حد افزایش یافته که کنگره آمریکا جلسه مشورتی برای استماع نظرات دو طرف تشکیل داده تا به قول خود بتواند توازنی میان حفظ حریم شخصی کاربران و امنیت آمریکا به وجود آورد.
حال در میانه این منازعه موضع گیری یکی از مقامات سازمان ملل هم به نفع اپل تمام شده است. زید رعد الحسین کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل اظهار داشته که حفظ حریم شخصی پیش شرط حفظ امنیت است. وی همچنین خواستار مشخص شدن خطوط قرمزی مشخص برای حفاظت از داده های کاربران در عصر دیجیتال شده است.
وی افزوده که نتیجه درگیری اپل و اف بی آی اگر به تضعیف امنیت سیستم عامل iOS منجر شود، می تواند پیامدهای ناخوشایندی برای حقوق بشر مردم جهان داشته باشد و هدیه ای برای حکومت های تمامیت خواه در جهان محسوب می شود.
گفتنی است اف بی آی خواستار رمزگشایی آیفون متعلق به فردی به نام سید رضوان فاروق است که در ...
[ مشاهده متن کامل خبر سازمان ملل وارد نبرد اپل و اف بی آی شد در پایگاه خبری تحلیلی صابر ]

شنبه ، ۱۵اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: صابرنیوز]
[مشاهده در: www.sabernews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن