تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803199540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود شهرستان استفاده خواهیم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود شهرستان استفاده خواهیم کرد استان‌ها > مازندران - دکتر علی نجفی نماینده منتخب مردم شهرستان بابل در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی از از شهروندان این شهرستان تقدیر کرد.

  به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ازبابل متن این پیام بدین شرح می باشد: بسم الله الرحمن الرحيم
مردم فهيم شهرستان بابل
بدينوسيله از حضور و مشاركت آگاهانه شما در انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي تقدير و تشكر نموده و به شكرانه اعتماد بزرگ به اينجانب بعنوان نماينده منتخب، به پيشگاه خداوند متعال سر تعظيم فرود مي آورم و ضمن آرزوي سلامتي براي مقام معظم رهبري، به روان پاك شهدا و امام راحل درود مي فرستم.
مردم بزرگوار شهرستان بابل!
مجلس شوراي اسلامي جايگاه مهمي در نظام جمهوري اسلامي ايران دارد. ايفاي نقش نمايندگي در طراز ملي، علاوه بر كمك به تحقق دو مسئوليت اصلي مجلس يعني قانون گذاري و نظارت، مي تواند زمينه ارتقاء شهرستان بابل در معادلات اقتصادي، سياسي و برنامه و بودجه كشور و همچنين حمايت از حقوق موكلين را فراهم نمايد. در اين مسير، اينجانب به همفكري و همراهي همه شما مردم شريف و گروههاي سياسي و اجتماعي با سلايق مختلف، اميدوار هستم.
از خداوند متعال اعتلاي روز افزون ايران و ايرانيان و رشد و شكوفايي شهرستان بابل را خواستارم.
علي نجفي
نماينده منتخب مردم شهرستان بابل در انتخابات دهمین دوره مجلس شوراي اسلامي   همچنین منتخب اول مردم بابل در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نخستین دیدار رسمی خود با حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امام جمعه بابل دیدار کرد. حجت الاسلام و المسلمین روحانی در این دیدار ضمن تبریک انتخاب ایشان در مدت کوتاه حضور در عرصه انتخابات با یادآوری ویژگی های منحصربفرد شهرستان بابل گفت: بابل از لحاظ وسعت و جمعیت بزرگترین شهر استان می باشد که شایسته توجه بیشتری می باشد. امام جمعه بابل در ادامه افزود: باید از این فرصت خدمت به مردم نهایت استفاده برده شود که مستلزم مطالعات میدانی گسترده و جامع از وضعیت شهرستان می باشد و باید با صبوری، وقت گذاری و هنر پاسخگویی رضایت این مردم شریف و ولایتمدار را جلب کرد. دکتر نجفی نیز در سخنان کوتاهی با اشاره به انتخابات برگزار شده گفت: امیدوارم در سایه حمایت بزرگان شهرستان بویژه ائمه محترم جمعه و علمای بزرگ بتوانیم وحدت و وفاق و هماهنگی در عالی ترین سطح در میان مدیران شهرستان را به منصه ظهور برسانیم. نجفی ادامه داد: در برنامه ای که تقدیم مردم شریف بابل شده است، ایفای نقش نمایندگی در تراز ملی بعنوان اصلی ترین نگاه اینجانب مطرح بوده و استفاده از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود شهرستان و بهره گیری از نقطه نظرات و دیدگاههای همه گروههای سیاسی و فعالین اجتماعی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت می نمایند را در دستور کار خود داریم. نجفی در خاتمه افزود: در نظر داریم برای ارتباط بهتر با مردم دفاتر ارتباط مردمی را در بخش های مختلف شهرستان فعال سازیم تا بتوانیم با شناسایی درست پتانسیل ها نسبت به ایجاد پروژه هایی با ردیف ملی در نقاط مختلف شهرستان گام برداریم. همچنین نجفی با سایر علمای شهرستان، آیت اله فاضل و آیت اله توکل و ائمه جمعه سایر شهرهای این شهرستان شامل امیرکلا، بندپی غرب و شرق، بابل کنار، گتاب و لاله آباد دیدار نمود. در این دیدارها، ائمه جمعه ضمن قدردانی از این ملاقات که یک حرکت جدیدی به شمار می آید و پیام همدلی و همکاری فارغ از گرایشات سیاسی برای توسعه بابل را به همراه خود دارد برای ایشان آرزوی موفقیت کردند و در سخنان کوتاهی به بیان مشکلات اقتصادی، معیشتی و کمبود امکانات ورزشی و تفریحی در مناطق مختلف بابل پرداختند. دکتر نجفی نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدارها گفت: بنای بنده بکارگیری تمامی ارتباطات ملی و بین المللی موجود و استفاده از ظرفیت مجلس برای ارتقاء جایگاه بابل در سطوح مختلف کشوری با جذب سرمایه گذاری و اختصاص ردیف های مستقل بودجه ای و ..... خواهد بود که در این مسیر حمایت همه چهره ها بویژه ائمه محترم جمعه بعنوان بزرگان معنوی شهرستان را نیازمندیم.  



شنبه 15 اسفند 1394 - 14:45:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن