تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819705319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت مرغ منجمد کاهش یافت/ هر کیلو مرغ منجمد حداکثر 5100 تومان


واضح آرشیو وب فارسی:اکوفارس: اکوفارس: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه این شرکت قیمت هر کیلو مرغ منجمد را به 4500 تومان کاهش داده است، گفت: فروشگاه ها و میادین مجازند تا این محصول را حداکثر با قیمت 5100 تومان به متقاضیان عرضه کنند.
به گزارش اکوفارس علیرضا ولی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس گفت: برای تنظیم بازار شب، عید مرغ منجمد در تمامی فروشگاه های زنجیره ای و میادین تره بار سراسر کشور توزیع می شود.
وی با بیان اینکه قیمت توزیع مرغ منجمد کاهش یافته است بیان داشت: شرکت پشتیبانی امور دام عرضه مرغ منجمد را به قیمت هر کیلوگرم 4500 تومان کاهش داده است.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام بیان داشت: بنابراین با احتساب هزینه های مختلف و کارمزد فروشگاه ها و میادین تره بار مجازند حداکثر مرغ منجمد را با قیمت هر کیلو 5100 تومان عرضه کنند.
ولی بیان داشت: همچنین کنسرو مرغ به میزان زیادی توسط شرکت پشتیبانی امور دام در فروشگاه ها عرضه شده و فروشگاه ها هم هر قوطی کنسرو مرغ را با قیمت 4000 تا 4500 تومان عرضه می کنند.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام تصریح کرد: در حال حاضر بخش خصوصی توزیع گوشت قرمز را بر عهده دارد و شرکت پشتیبانی امور دام در صورت مشاهده نوسان قیمت وارد بازار خواهد شد.
وی افزود: همچنین شرکت پشتیبانی امور دام برای تنظیم بازار شب عید، آمادگی توزیع گوشت گرم را توسط کشتارگاه ...
[ مشاهده متن کامل خبر قیمت مرغ منجمد کاهش یافت/ هر کیلو مرغ منجمد حداکثر 5100 تومان در پایگاه خبری تحلیلی صنعت و اقتصاد ایران ]

شنبه ، ۱۵اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اکوفارس]
[مشاهده در: www.ecofars.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن