تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812951160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه کرج: مردم در انتخابات نشان دادند در مواقع تاریخ ساز حماسه می آفرینند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


امام جمعه کرج: مردم در انتخابات نشان دادند در مواقع تاریخ ساز حماسه می آفرینند استان‌ها > البرز - نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج ازحضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفند قدردانی کرد و گفت: این مردم مثل گذشته همیشه با حضور خود در مواقع تاریخ ساز حماسه می آفرینند.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نمازجمعه این هفته کرج افزود: از دست اندرکاران در وزارت کشور، استانداری، فرمانداری و اقشار مختلف مردم که به نوعی امانت دار درامورات انتخابات بودند تشکر و قدردانی می شود چرا که انتخاباتی آرام و به دور مشکل در این استان برگزار شد.
حسینی همدانی خاطرنشان کرد: افرادی که در انتخابات رای آوردند بدانند که باید نسبت به وظایف محوله خود آگاه باشند و به خوبی به وعده های خود عمل کنند.
وی خطاب به نامزدهایی که اعتراضی دارند نیز گفت: افرادی که اعتراضی در این زمینه دارند می توانند از مراحل قانونی اعتراض خود را پیگیری کنند و چنانچه اعتراض آنها وارد نباشد باید تسلیم قانون باشند.
امام جمعه کرج در ادامه مقام معظم رهبری را دیده بان انقلاب اسلامی و جامعه اسلامی دانست و گفت: ایشان دیده بانی هستند که سختی ها را تحمل می کنند، جلوتر از همه در خط مقدم حاضر می شوند و حرکات دشمن را رصد می کنند که ما باید قدردان ایشان باشیم تا در مقابل شهدا شرمنده نشویم.
نماینده ولی فقیه در استان البرز تصریح کرد: اگر گوش به حرف های دیده بان ندهیم زیر چکمه دشمن از خواب بیدار خواهیم شد.
وی افزود: ما نباید سخنان مقام معظم رهبری را همانطور که خود می خواهیم تفسیر کنیم و باید دقت لازم داشته باشیم.
حسینی همدانی در ادامه با تاکید بر اینکه ایران برای دفاع از اسلام و مظلومان عالم دست از مبارزه با استکبار و اسراییل دست نخواهد کشید، گفت: استبکار جهانی و رژیم غاصب اسرائیل در تلاش هستند به وسیله دولت های دست نشانده خود در منطقه مقاومت اسلامی را زمین گیر کنند.
وی اضافه کرد: به همین دلیل روز چهارشنبه گذشته در یک اقدام شش کشور شورای همکاری خلیج فارس حزب الله را در لیست سازمان تروریستی قرار دادند که این کار باعث شد که به همگان تفهیم شود که آمریکا به دنبال شکاف بین مسلمانان است و بحث شیعه و سنی را علم کرده که به رژیم صهیونیستی کمک کند و از نفوذ ایران در منطقه بکاهد.
امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: ایران هم هیچ گاه از دفاع ملت های مسلمان در منطقه دست نمی کشد.
امام جمعه کرج در بخشی دیگری از سخنان خود به 20 بهمن روز ملی راهیان نور اشاره کرد و اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از افتخارات جمهوری اسلامی است و حماسه هشت سال دفاع مقدس باید بیش از پیش برای جامعه تبیین شود.
وی افزود: راهیان نور باید جدی گرفته شود و مردم باید از نزدیک مناطقی را که برکات زیاد دارند را ببینند و مسئولین در این زمینه باید مثل زمان دفاع مقدس تلاش کنند.
به گفته وی، در 10 سال گذشته تا کنون تعداد افرادی اعزامی در کاروان های راهیان نور از 400 هزار نفر به پنج میلیون نفر رسیده است.
وی اضافه کرد: مسئولین باید بستر را برای حضور مردم در مناطق جنگی را بیشتر فراهم کنند، چون این تلاش مقدس است و باید مثل زمان دفاع مقدس حرکت جهادی، بی وقفه خستگی ناپذیر در این زمینه انجام شود.
حسینی همدانی افزود: اگر بخشی از سرمایه کشور را به دفاع مقدس اختصاص دهند کار بزرگی صورت می گیرد و موجب واکسینه شدن کشور در مقابل شبیخون فرهنگی و حتی مقابله با جنگ نرم خواهد بود.
وی از مسئولین استان البرز خواست با زبان هنر در این میدان تلاش بیشتری کنند تا جوانان و نوجوانان و حتی عموم مردم هشت سال دفاع مقدس را همیشه به یاد داشته باشند.
حسینی همدانی به 14 اسفند روز نیکوکاری اشاره کرد و افزود: در این روز فرصتی است که روح ایمان و نسیم رحمت الهی را در جامعه گسترش دهیم.
وی افزود: برای ریشه کنی فقر و برقراری عدالت الهی برای مردم و مسئولین باهم در این زمینه قدم برداریم.
نماینده ولی فقیه در استان البرز اضافه کرد: تا زمانی که افرادی به حقوق دیگران دست اندازی می کنند، عدالت اجتماعی محقق نمی شود و فقر ریشه کن نخواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه باید روحیه افراطی گری، اشرافی گری و تجمل گرایی را از جامعه زدود، اظهار داشت: نهادهایی نظیر کمیته امداد برکات بسیاری داشته و اندکی پس از انقلاب اسلامی شکل گرفته است.
امام جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود به 15 اسفند روز درختکاری اشاره کرد و افزود: یکی از نعمت های بزرگ الهی درخت و درختکاری است که باید این نعمت بزرگ را نگهداری کنیم.
وی افزود: لازمه زندگی سالم، هوای سالم است و منابع طبیعی از اهمیت زیادی برخوردار است، حتی ائمه اطهار نیز روایات زیادی در این زمینه داشتند.
امام جمعه کرج از دستگاه قضائی و مسئولان استان البرز نیز برای حفط منابع طبیعی در استان البرز قدردانی کرد.
حسینی همدانی تاکید کرد: مصلی هرشهر قلب فرهنگی و وجهه شهر و محل بصیرت افزایی در شهر است، اما در کرج ساخت آن مدت ها است که طول کشیده است.
وی افزود: مسئولان شهردای و شورای شهر همان قدر که برای آبادانی شهر تلاش می کنند برای ساخت و تکمیل مصلی نیز تلاش کنند.

کلید واژه ها: استان البرز -




شنبه 15 اسفند 1394 - 14:25:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن