تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819555452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخصیص۱۳۰ میلیارد ریال بصورت بلاعوض برای ساخت مسکن مددجویان بوشهری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: سرپرست بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: در مدت یکسال یک هزار واحد مسکونی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان بوشهرویژه مددجویان کمیته امداد ساخته که ۱۳۰ میلیارد ریال هزینه آن به صورت بلاعوض است.
حمید حیدری بریدی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه برای تامین مسکن ویژه مددجویان تفاهم نامه ای میان بنیاد مسکن و کمیته امداد منعقد شده است اظهار داشت: بر اساس این تفاهم نامه یک هزار واحد مسکونی در مدت یکسال در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان بوشهر ساخته می شود.
وی با بیان اینکه ساخت این واحدهای مسکونی در استان بوشهر آغاز شده تصریح کرد: در ساخت این واحدهای مسکونی 280 میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود که 55 درصد آن به صورت تسهیلات کم بهره است.
سرپرست بنیاد مسکن استان بوشهر با بیان اینکه برای هر واحد مسکونی 150 میلیون ریال تسهیلات پرداخت می شود گفت: این تسهیلات کم بهره است و اقساط آن با مشارکت خیران و کمیته امداد پرداخت می شود.
حیدری با بیان اینکه در ساخت مسکن و سرپناه ویژه افراد نیازمند استان بوشهر 150 میلیارد ریال وام کم بهره پرداخت می شود خاطر نشان کرد: در این زمینه با مشارکت خیران، افراد نیکوکار و حساب 100 امام 130 میلیارد ریال بصورت بلاعوض پرداخت می شود.
وی با اشاره به اینکه پرونده های ساخت مسکن ویژه افراد نیازمند در استان بوشهر در حال ...
[ مشاهده متن کامل خبر تخصیص۱۳۰ میلیارد ریال بصورت بلاعوض برای ساخت مسکن مددجویان بوشهری در خبرگزاری تسنیم ]
تخصیص۱۳۰ میلیارد ریال بصورت بلاعوض برای ساخت مسکن مددجویان بوشهری






شنبه ، ۱۵اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن