تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803337066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كمپين تحريم اسرائيل در ۲۵۰شهر و دانشگاه جهان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: كمپين تحريم اسرائيل در ۲۵۰شهر و دانشگاه جهان
به مناسبت فرارسيدن «هفته مقابله با آپارتايد اسرائيل» كميته‌ها و كمپين‌هاي ضدصهيونيستي در شهرهاي مختلف دنيا به فعاليت‌هاي خود ادامه مي‌دهند و بار ديگر بر حقانيت مردم فلسطين مقابل تجاوزگري‌هاي رژيم اشغالگر تأكيد مي‌كنند.
به گزارش خبرگزاري «فلسطين اليوم» از سه‌شنبه كه به عنوان روز اول هفته مقابله با «آپارتايد اسرائيل» و شهرك‌سازي صهيونيست‌ها در فلسطين فعاليت‌هاي كميته ملي تحريم اسرائيل در نوار غزه شروع شده، در 250 شهر و دانشگاه در سراسر دنيا نيز مراسم مختلفي تحت همين عنوان برگزار مي‌شود. «عبدالرحمن ابونحل» هماهنگ كننده كميته ملي تحريم اسرائيل در غزه تأكيد كرد كه فعاليت‌هاي اين نهاد بيشتر بر ابعادي متمركز خواهد بود كه در راستاي انزواي دانشگاهي، فرهنگي و نظامي رژيم صهيونيستي فعاليت باشد. هماهنگ كننده كميته ملي تحريم اسرائيل در غزه با تأكيد بر عدم پذيرش هر گونه عادي‌سازي روابط با اسرائيل خاطر نشان كرد: «ما از رهگذر آن [تحريم] تلاش مي‌كنيم كه ملت بتواند حق خود را در تعيين سرنوشت اعمال كند» كه اين مسئله با پايان بخشيدن به اشغالگري اراضي اشغالي فلسطين و نظام تبعيض نژادي و بازگشت آوارگان فلسطيني به خانه و كاشانه خود امكانپذير است.  ابونحل درباره دستاوردهاي كمپين‌هاي تحريم نيز تأكيد كرد كه چنين كمپين‌هايي سبب شد كه «شركت فيوليا» همه پروژه‌هاي خود با اسرائيل را در سال گذشته كنار بگذارد. اين مسئله نيز بيش از 25 ميليارد دلار خسارت براي آن در پي داشت. كما اينكه شركت «اورانج» فرانسه نيز مشاركت خود را با شركت «پارتنر» اسرائيل قطع كرد. از سوي ديگر كليساي آزاد «ميثودي» در امريكا نيز پنج بانك وابسته به اسرائيل را تحريم كرد و در آن سرمايه‌گذاري نكرد.
 
شهادت دختر فلسطيني به ضرب گلوله صهيونيست‌ها
نظاميان رژيم صهيونيستي روز جمعه يك دختر فلسطيني را به ضرب گلوله در جنوب بيت لحم به شهادت رساندند. منابع رژيم صهيونيستي مدعي شدند كه نظاميان به سوي خودروي اين دختر فلسطيني كه قصد زير گرفتن نظاميان اين رژيم را داشت تيراندازي و اين عمليات را خنثي كردند. از ابتداي انتفاضه قدس براي مقابله با سياست‌هاي تجاوزگرانه رژيم اشغالگر قدس در قبال بيت المقدس و مسجد الاقصي درگيري‌ها ميان دو طرف ادامه دارد و بر اثر آن دست كم 186 فلسطيني به شهادت رسيده‌اند.
 
تظاهرات ضداسرائيلي در سرزمين‌هاي اشغالي
صدها نفر با برپايي تظاهرات در اراضي اشغال شده فلسطين عليه طرح‌هاي اسرائيل در كوچ اجباري هزاران باديه‌نشين فلسطيني از خانه و كاشانه خود اعتراض كردند. به گزارش پرس تي وي، روز پنج‌شنبه، حدود 400 معترض از جمله قانونگذاران فلسطيني با حضور در اين تظاهرات شعارهاي ضد‌اسرائيلي سر دادند و توقف روند تخريب روستاهاي باديه نشين در عطير و ام الحيران و ساخت شهرك اسرائيلي حيران بر ويرانه‌هاي آن را خواستار شدند. حدود 192 هزار باديه نشين (عرب‌هاي بدوي) در حال حاضر در صحراي نقب‌زندگي مي‌كنند كه بيشتر روستاهاي آنان پيش از اشغال اراضي فلسطين در سال 1948 ساخته شده است.
 
طرح رژيم صهيونيستي براي منع پخش اذان از مساجد
منابع خبري از طرح جديد رژيم صهيونيستي براي منع پخش اذان از مساجد در فلسطين اشغالي خبر دادند. به گزارش خبرگزاري آريا، كابينه «بنيامين نتانياهو» نخست وزير رژيم صهيونيستي در نظر دارد طي هفته آينده قانوني را تصويب كند كه به موجب آن پخش اذان از مساجد فلسطيني در اراضي اشغالي 1948 ممنوع مي‎شود. رژيم صهيونيستي، 600 بار در سال 2015 از پخش اذان مسجد ابراهيمي در الخليل در كرانه باختري رود اردن جلوگيري كرد.
 
تأكيد امريكا بر تعهد به رابطه نظامي با «تل‌آويو»
«جوزف دانفورد» رئيس ستاد مشترك ارتش امريكا كه در آستانه سفر «جو بايدن» معاون رئيس جمهوري اين كشور، روز پنج‌شنبه وارد اراضي اشغالي فلسطين شد، از تعهد خود به حفظ رابطه بين ارتش‌هاي امريكا و رژيم صهيونيستي سخن گفت. به گزارش شبكه «اي بي سي نيوز» امريكا، دانفورد روز پنج‌شنبه با «موشه يعلون» وزير جنگ رژيم صهيونيستي ديدار و گفت وگو كرد. امريكا اخيراً با اسرائيل درباره توافقنامه جديد و بلندمدت كمك‌هاي نظامي به اسرائيل گفت وگو كرد. هدف از اين گفت وگوها كاهش نگراني‌هاي «تل‌آويو» از لغو تحريم‌هاي ايران پس از اجراي توافقنامه هسته‌اي عنوان شده است.





تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن