تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820338824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرط «پ.ک.ک» برای احداث خط لوله کردستان عراق به ترکیه


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شرط «پ.ک.ک» برای احداث خط لوله کردستان عراق به ترکیه
مرکز فرماندهی حزب کارگران کردستان ترکیه موسوم به «پ ک ک» در بیانیه ای با هشدار نسبت به احداث خط لوله گازی اقلیم کردستان عراق به ترکیه اعلام کرد: عبور خط لوله گاز اقلیم کردستان عراق به ترکیه از مناطق کردنشین این کشور مشروط به موافقت مردم منطقه است.
کد خبر: ۵۷۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰ - 04 March 2016


مرکز فرماندهی حزب کارگران کردستان ترکیه موسوم به «پ ک ک» در بیانیه ای با هشدار نسبت به احداث خط لوله گازی اقلیم کردستان عراق به ترکیه اعلام کرد: عبور خط لوله گاز اقلیم کردستان عراق به ترکیه از مناطق کردنشین این کشور مشروط به موافقت مردم منطقه است.


به گزارش «تابناک»، مرکز فرماندهی حزب کارگران کردستان ترکیه تاکید کرد: با توجه به اینکه دولت ترکیه در مناطق کردنشین این کشور دست به قتل عام کردها زده، عبور خط لوله گاز اقلیم کردستان عراق به ترکیه از شهرهای کردنشین باید با موافقت شهروندانش باشد.


فرماندهی پ.ک.ک همچنین ادعاها مبنی بر اینکه خط لوله نفتی کرکوک در منطقه «یومورتالک» در جنوب شرقی ترکیه را پ ک ک منفجر کرده است، تکذیب کرد.


وی مدعی شد، خط لوله نفتی کرکوک یومورتالک توسط سازمان اطلاعات و امنیت ترکیه «میت» منفجر شده است.


فرماندهی حزب کارگران کردستان ترکیه پ.ک.ک اضافه کرده است: ضروری است کلیه احزاب کردی و به خصوص سران اقلیم کردستان عراق در روابطشان با دولت اردوغان تجدید نظر کنند.


به اعتقاد کارشناسان سیاسی این بیانیه حزب کارگران کردستان ترکیه ( پ.ک.ک) هشدار جدی به قراردادهای نفتی و گازی اقلیم کردستان عراق با دولت ترکیه است. دولت ترکیه پ.ک.ک را یک سازمان تروریستی می شناسد.


تلاش منطقه اقلیم کردستان عراق و ترکیه برای احداث خطوط لوله انرژی در حالی است که دولت مرکزی عراق این اقدامات اربیل را قانونی نمی شناسد.




ایرنا























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن