تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819896374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیابت چیست و چگونه به آن مبتلا نشویم؟


واضح آرشیو وب فارسی:ایران خبر: معاون پژوهشی مرکز تحقیقات دیابت بیمارستان امام خمینی ساری گفت: بیماری دیابت چهار نوع است که نوع اول آن که قابل پیشگیری نخواهد بود و در آن به صورت ناگهانی سلول های بتا پانکراس تخریب می شوند و از بین می روند.
به گزارش ایران خبر ، عزرا اخی گفت: بر اساس آمار سال گذشته حدود 400 هزار نفر در استان به بیماری دیابت مبتلا هستند که حدود هفت تا هشت درصد جامعه را شامل می شوند.
وی افزود: طرح غربالگری دیابت در روستاهای استان انجام شده و برای مناطق شهری نیز در سال 95 انجام خواهد شد.
اخی ادامه داد: دیابت نوع دوم که بیشتر در بزرگسالان مشاهده می شود در افرادی که سابقه خانوادگی دیابت داشته و دچار چاقی هستند بیشتر است، 50 درصد افراد از بیماری خود مطلع نیستند و بیماری آنها بدون علامت است.
وی با تاکید بر اینکه افراد بالای 30 سال باید غربالگری شوند، افزود: افرادی که دچار فشار خون و سابقه بیماری دیابت در خانواده هستند و یا چربی خون بالا و سبک زندگی کم تحرک دارند حتی اگر علائمی هم نداشته باشند باید در غربالگری شرکت کنند.
معاون پژوهشی مرکز تحقیقات دیابت بیمارستان امام خمینی ساری بیان کرد: کسانی که درگیری عروق بزرگ مانند درگیری عروق قلب، مغز و پا دارند، زنانی که سابقه قبلی در بیماری های تخمدان دارند، زنانی که فرزندان بالای چهار کیلوگرم به دنیا می آورند و یا سابقه دیابت بارداری داشته اند باید به طور منظم ...
[ مشاهده متن کامل خبر دیابت چیست و چگونه به آن مبتلا نشویم؟ در پایگاه خبری ایران خبر ]

جمعه ، ۱۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران خبر]
[مشاهده در: www.irankhabar.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن