تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801629519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال اوباما از تحریم ها علیه کره شمالی


واضح آرشیو وب فارسی:مشرق نیوز: رئیس جمهوری آمریکا ضمن استقبال از اعمال تحریم ها علیه کره شمالی از یکصدا بودن جامعه بین الملل علیه پیونگ یانگ سخن گفت.
به گزارش مشرق به نقل از پایگاه النشره، باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا از تصمیم شورای امنیت در اعمال تحریم ها علیه کره شمالی در واکنش به آزمایش هسته ای این کشور در ششم ژانویه گذشته استقبال کرد.
رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد: امروز جامعه بین الملل یکصدا سخن گفت و پیام ساده ای به پیونگ یانگ ارسال کرد که کره شمالی باید از برنامه خطرناک خود دست بردارد و مسیر بهتری را برای مردم خود انتخاب کند.
این درحالی است که یون پیونگ سی وزیر خارجه کره جنوبی از شورای امنیت خواسته بود که بر دامنه تحریم ها علیه کره شمالی در قبال اقدامات پیونگ یانگ بیفزاید.
وی آزمایش هسته ای چهارم کره شمالی و نیز آزمایش موشک دور برد در ماه های ژانویه و فوریه را محکوم کرد.
شایان ذکر است که شورای امنیت سلسله تحریم هایی را علیه کره شمالی اعمال کرد که بر اساس آن محموله های ارسالی به کره شمالی و محموله هایی که از این کشور می آید تحت بازرسی قرار می گیرند.همچنین محدودیت های تجاری جدید اعمال می شود.همچنین ممنوعیت هایی در قبال صادرات ذغال و آهن از کره شمالی وضع می شود به استثنای محموله هایی که درآمد آن برای تامین مواد اساسی ...
[ مشاهده متن کامل خبر استقبال اوباما از تحریم ها علیه کره شمالی در سایت خبری تحلیلی مشرق ]

چهارشنبه ، ۱۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مشرق نیوز]
[مشاهده در: www.mashreghnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن