تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819429995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محبت به همنوع بزرگترین خصوصیت انسان اجتماعی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سنندج-ایرنا- مدیرآموزش و پرورش شهرستان قروه گفت: محبت به همنوعان و عشق ورزیدن به آن ها بزرگترین خصوصیت انسان اجتماعی است.
به گزارش ایرنا حسین الماسی روز چهارشنبه در آیین زنگ احسان و نیکوکاری در دبستان دخترانه شاهد ساجده شهرستان قروه افزود: عدالت رفتار کردن با دیگران، احسان کردن و محبت به همنوعان از مراحل اخلاقی زندگی کردن یک انسان اجتماعی است.
به گفته وی منظور از عدالت این است که حق دیگران و خود فرد ضایع نشود و در آیات قرآن به عدالت رفتار کردن بسیار سفارش شده است.
الماسی با بیان اینکه احسان کردن بالاتر از عدالت است اظهار کرد: احسان کردن به معنای گذشتن از حق خود و گره گشایی از مشکلات همنوعان است.
وی تاکید کرد: کمک به همنوعان و احسان به دیگران در فرهنگ دینی ما جایگاه ویژه ای دارد و توصیه های زیادی در آیات، احادیث و روایات به این امر شده است و در سیره عملی پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین (ع) این سنت پسندیده و حسنه نمود زیادی دارد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قروه روحیه مشارکت در کارهای خیر را ارزشمند تلقی کرد و اظهار داشت: در جامعه اسلامی ما این فرهنگ وجود دارد و به بهانه های مختلف مردم نیکوکار ایران اسلامی به همنوعان خود و نیازمندان جامعه کمک می کنند و اینک در آستانه ورود به سال نو شاهد کمک آحاد جامعه در ...
[ مشاهده متن کامل خبر محبت به همنوع بزرگترین خصوصیت انسان اجتماعی است در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

چهارشنبه ، ۱۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن