تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820884777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای تئاتر لحظه‎های خوب تمدید شد/داستان توسل ایلنا به حضرت فاطمه (س)


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: اجرای تئاتر لحظه‎های خوب تمدید شد/داستان توسل ایلنا به حضرت فاطمه (س) استان‌ها > اصفهان - اجرای نمایش لحظه‎های خوب که در هنرسرای خورشید مورد استقبال فراوان قرار گرفت این بار تا 16 اسفندماه در هنرسرا مهتاب روی صحنه می‎رود.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسفندماه اصفهان با سوگواره ایام فاطمیه همراه شده است به همین جهت چراغ تئاتر در اصفهان کمسو شده و تنها تئاتر لحظه‎های خوب به کارگردانی مرتضی ریحانی است که به همین مناسبت روی صحنه رفته و به دلیل استقبال فراوان اجرای آن تمدید شده است. مرتضی ریحانی در ارتباط با استقبال مردم از این نمایش گفت: نمایش "لحظه‌های خوب" در اصفهان اظهار داشت: شب در هنرسرای خورشید اصفهان، روی صحنه رفت و به دلیل استقبال فراوان این بار در هنرسرای مهتاب تا 16 اسفندماه میزبان تئاتر دوستان است. وی در خصوص داستان این نمایش گفت: موضوع این نمایش، بیان زندگی اجتماعی دختری به نام ایلنا و خانوده اش است و پدر ایلنا که هرساله برای امام حسین(ع) نذری را ادا می کند، ضامن یکی از دوستانش می‎شود و پس از ادا نکردن دین او به زندان می رود. کارگردان این نمایش ادامه داد: در این مدت خانواده وی به خصوص ایلنا به جای دلجویی همسایگان با برخورد تند آنها مواجه می شوند و در ادامه این دختر در خواب برای آزادی پدرش دست به دامان حضرت فاطمه(س) می شود، این تئاتر در دو سانس 19 و 20روی سن می‎رود. وی گفت: در این نمایش مهرداد سالاری، علی اسکندری، مجید ابراهیمی، علیرضا اکبری، مسلم هاشمی، فهیمه مرادی کبری اسحاقی، زهره دهخدا، زهرا علیزاده، پیمان یحیایی و آرمان یحیایی، منیره رحیمی، سپهر خشه به ایفای نقش می‌پردازند. ریحانی بیان داشت: مردم به شکل ویژه تونستند با این کار ارتباط برقرار کنند و خوشحالم که این نمایش در بیان ارزش‎های مذهبی میان مردم موفق بود و مردم نسبت به این کار محبت داشتند.

کلید واژه ها: استان اصفهان -




چهارشنبه 12 اسفند 1394 - 13:16:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن