تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819545342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت بهار: احمدی نژاد از سقوط هیچ کس مسرور نمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: دولت بهار: احمدی نژاد از سقوط هیچ کس مسرور نمی شود
شکست اصول گرایان در تهران، دکتر احمدی نژاد را به همان دلیلی خوشحال نمی سازد که شکست اصلاح طلبان در سال 88، که در نگاه او هیچ کدام از این دو اتفاق شکست نیست.
به گزارش نامه نیوز، سایت دولت بهار در یادداشتی در این باره نوشت:

احمدی نژاد را نه شکست اصول گرایان و نه اصلاح طلبان و نه هیچ جناح و حزبی، مسرور نمی سازد.

درک این حقیقت که او در جریان مناظره ی مشهور سال 88، واقعا و صمیمانه به آقای موسوی می گفت که من به شما علاقه دارم، از سوی ذهن های سیاست زده بر نمی آید.

انسان سیاست زده متر انعطاف ناپذیری در دست دارد که همه ی وقایع و اشخاص و کنش ها را با آن اندازه می گیرد و آغاز و فرجام تاریخ در نگاه فرد سیاست زده، صرفا از دریچه ی حزب و جریان اوست که قابل فهم و تحلیل است.

شکست اصول گرایان در تهران، دکتر احمدی نژاد را به همان دلیلی خوشحال نمی سازد که شکست اصلاح طلبان در سال 88، که در نگاه او هیچ کدام از این دو اتفاق شکست نیست.

احمدی نژاد، شکست واقعی را دست کشیدن از آرمان های انقلاب و عقب گرد از ارزش هایی می داند که اگر نباشند، هیچ پیروزی ای، به معنای واقعی کلمه پیروزی نخواهد بود.

سرور بابت سقوط لیستی یا صعود جریانی دیگر، در گستره ی فکری احمدی نژاد نه معنا دارد و نه اعتبار.

او بارها و بارها، چون معلمی دلسوز همه ی پیش فرض های سیاست ورزانه ی معطوف به قدرت را از روی تخته سیاه پاک کرد و خسته نشد از این که ما در نوشتن دوباره از روی مفروضات احزاب و جریان های سیاسی، سرمشق گرفتیم.

که او خسته نمی شود از وارونه ساختن چهره اش از سوی دوست و دشمن، که خسته نمی شود از این که در هر انتخاباتی سعی دارند ردپایی از او نیز به نمایش درآورند.

نه شکست لیست اصول گرایان در تهران و نه عدم راه یابی بعضی بزرگان مکرم به خبرگان رهبری، و نه حتا ناکامی اصلاح طلبان، آن چیزی نیست که در نگاه احمدی نژاد موجب اندوه یا خرسندی باشد.

او تلاش دارد در میان هیاهوی حزب ما برد، حزب شما باخت، این زمزمه را به سرودی واحد تبدیل کند که؛ مردم بردند.

مردم و نه این حزب و آن گروه. مردم و سرنوشت مردم و زندگی و سعادت و آزادی انسان و عدالت برای انسان، آن ترازو و متری ست که احمدی نژاد وقایع را با آن می سنجد و اندازه می گیرد.

او نمی تواند از سقوط کسی مسرور باشد به این دلیل که آن فرد روزی بر علیه احمدی نژاد جبهه ای پر آتش درست کرده بود.چرا که اگر دعوایی هم بود، دعوا بر سر این بود که احمدی نژاد اصرار داشت بر مهر و دوست داشتن انسان و آن طرف تاکید می کرد بر دسته بندی کردن آدم ها.

و حالا نه وقت دسته بندی کردن و گشودن جبهه های جدید، که فرصتی ست برای بروز و ظهور آن چه از احمدی نژاد آموخته ایم ؛ یعنی دوست داشتن، مهر و دسته بندی نکردن آدم ها.

وقت آن که به منتخبان تبریک بگوییم و برای شان آرزوی توفیق کنیم در خدمت به مردم و برای راه نیافتگان آرزوی سلامتی و موفقیت در عرصه های دیگر.

که احمدی نژاد هزار بار هم که روی تخته سیاه بین آدم ها خط بکشیم، چون معلمی صبور همه ی خط های ما را پاک خواهد کرد.




۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن