تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804414918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کره جنوبی تردیدی برای ورود به بازار ایران به خود راه نمی دهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کره جنوبی تردیدی برای ورود به بازار ایران به خود راه نمی دهد یکی از نشریات چاپ کره جنوبی در گزارشی تحلیلی نوشت: موسسات و شرکت های کره ای با حمایت های قوی دولت این کشور هیچ تردیدی در توسعه همکاری ها با ایران در عرصه های اقتصادی و اجتماعی به خود راه نمی دهند.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۲ اسفند ساعت 08:58

به گزارش پانا، نشریه «کوریا هرالد» از رسانه های معتبر کشور کره در گزارش خود یادآور شده است: نزدیک به 300 نفر از مسئولان درجه یک و صاحبان شرکت ها و ارگان های بزرگ تجاری این کشور هیات «جو هیونگ هوان» وزیر صنعت، تجارت و انرژی را در سفر به تهران همراهی می کنند تا در بزرگترین اجلاس تجاری دوجانبه شرکت نمایند.
گزارش ادامه می دهد: این تازه آغاز راهی است که با برگزاری اجلاس کمیته دوجانبه همکاری های اقتصادی و تجاری کره این هفته در تهران پیگیری می شود؛ اتفاقی نادر که در حال رخ دادن در یک دهه گذشته است.
وزارت تجارت کره در بیانیه ای آورده است که این کمیته بسیار با اهمیت است. ما از سال 2006 میلادی شاهد توقف چنین نشستی با ایران بوده ایم اما به لطف تلاش های ایران و جامعه بین المللی و با لغو تحریم ها در دوره «پسابرجام» وضعیت کاملا متحول شده است.
«کوریا هرالد» می نویسد: همایش تجاری که از دیروز در تهران برپا شد راهی برای ورود کره به بازار بزرگ نوظهور ایران است و البته در این مسیر به دنبال ارتقای سطح تبادلات با تهران هستیم.
این گزارش می افزاید: برای این سفر شش کمیته شامل کمیته های «مالی و تعرفه، صنعت»، «تجارت و سرمایه گذاری»، «انرژی، معادن و کشاورزی»، «سازندگی، طرح های زیرساختی و کشتیرانی» «بهداشت و محیط زیست» و «فرهنگ»؛ حضور دارند که یکی از اهداف تشکیل آنها، توسعه گردشگری میان دو کشور، ساخت بیمارستان، توسعه خطوط مواصلاتی، ساخت و ساز و همچنین تامین قطار برای ایران است.
سفیر کره در ایران، رئیسان شرکت های برق الکتریک و آژانس توسعه تجارت، فدراسیون صنایع و بسیاری از نهادهای مهم اقتصادی این کشور از دیگر اعضای هیات کره ای در سفر به ایران هستند.
روزنامه کره ای می نویسد که این کشور بسیار علاقمند است تا در طرح چهار میلیارد و 900 میلیون دلاری خط آهن تندرو تهران - اصفهان مشارکت داشته باشد.
«کوریا تایمز» از قول وزیر تجارت این کشور نوشته است که ما از ایران خواسته ایم همه ذخایر مالی خود را از «ووری بانک» و «بانک آی بی کی» کره خارج نکند.
وی افزود: همچنین با دولت ایران در حال گفت وگو هستیم تا آنها صادرات نفت و گاز بیشتری به کره داشته باشند و ما هم برای واردات بیشتر آماده شده ایم.
او گفته است که ما به کوتاه مدت نمی اندیشیم بلکه به دنبال آن هستیم که همکاری هایی با چشم اندازهای بلندمدت با تهران داشته باشیم تا منافع طرفین تامین شود.
«کوریا تایمز» در همین رابطه به امضای یادداشت تفاهم شرکت کره ای «پوسکو» با شرکت «پارس کوهن دیار پارسیان ایران» برای ساخت یک کارخانه فولاد سازی مشترک اشاره کرد و اعلام کرد که ارزش این قرارداد یک میلیارد و 600 میلیون دلار است.
بازوهای شرکت فولادی پوسکو که در بخش انرژی فعال هستند مانند «پوسکو انرژی» نیز تفاهنامه دیگری برای ساخت یک نیروگاه 500 مگاواتی برق گازی با ایران امضا کرده اند.
شرکت دولتی «کپکو» کره نیز با شرکت «توربو تک ایران» یک تفاهمنامه برای توسعه توربین های گازی امضا کرده و مدرسه بین المللی هسته ای وابسته به این شرکت نیز سند دیگری برای آموزش کارشناسان انرژی هسته ای ایران امضا کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن