تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820757513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فتنه‌گران شهروندان ايراني را درجه‌بندي مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: فتنه‌گران شهروندان ايراني را درجه‌بندي مي‌كنند
عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به سخنان يكي از فتنه‌گران مبني بر تقسيم شهروندان به درجه ۱ و درجه ۲ به خاطر شكست در استان‌ها، تأكيد كرد كه اگر نام اين كار آپارتايد نيست پس چه چيزي است، آنها بايد از اين سخن سخيف عذرخواهي كنند.
عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به سخنان يكي از فتنه‌گران مبني بر تقسيم شهروندان به درجه ۱ و درجه ۲ به خاطر شكست در استان‌ها، تأكيد كرد كه اگر نام اين كار آپارتايد نيست پس چه چيزي است، آنها بايد از اين سخن سخيف عذرخواهي كنند.
آيت‌الله سيداحمد خاتمي عضو مجلس خبرگان رهبري در گفت‌وگو با فارس با اشاره به انتخابات باشكوه و دشمن‌شكن روز هفتم اسفند در سراسر كشور، اظهار داشت: روز هفتم اسفند انتخاباتي با حضور 62 درصد از مردم شكل گرفت كه اين مايه افتخار نظام اسلامي است و نظام ما يك نظام مردم‌سالار ديني بوده كه همه بايد به رأي مردم تمكين كنند.  وي ادامه داد: رفتار نابخردانه فتنه‌گران در سال 88 به عنوان لكه ننگي بر پيشاني آنها باقي ماند و اين فتنه‌گران اين آرزوي خود را به گور مي‌برند كه در اين انتخابات از سوي افرادي ارزشي و كساني كه رأي نياورده‌اند تجمع اعتراضي برگزار شود تا توجيه‌گر رفتار نادرست فتنه‌گران در سال 88 باشد.
عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينكه هر كس اعتراضي دارد به صورت قانوني اعتراض خود را دنبال مي‌كند، تصريح كرد: ما بايد از اين مردم تشكر كنيم نه اينكه به آنها اهانتي صورت بگيرد؛ در خبرها آمده بود يكي از فتنه‌گران محكوم به زندان گفته است كه اكنون مي‌توان توسعه سياسي را در تهران صد، در مراكز استان‌ها 50 و در شهرستان‌ها 30 درصد در نظر گرفت.
وي تأكيد كرد: بنده خطاب به گوينده اين سخن كه خود يكي از فتنه‌گران محكومي است و به زندان افتاده يادآوري مي‌كنم كه اول انقلاب نيز مسعود رجوي سردسته گروهك منافقين قبل از انتخابات گفته بود ملت آگاه به ليست ما رأي مي‌دهد اما بعد از آنكه ملت به ليست او رأي نداد، او ملت ايران را ناآگاه توصيف كرد، بنابراين اين رفتار اخير شبيه رفتار مسعود رجوي سردسته منافقين در اوايل انقلاب است.
 آيت‌الله خاتمي با بيان اينكه سخن اين گوينده ناشي از يك طرز تفكر خودبرتربينانه است، افزود: معناي اين سخن اين است كه ما سه نوع شهروند داريم، شهروند درجه 1 تهراني‌ها هستند كه صد درصد داراي توسعه‌يافتگي و توسعه سياسي بوده و شهروند درجه 2 مردم مراكز استان‌ها و شهروند درجه 3 نيز شهرستاني‌ها هستند كه به گفته اين فرد 30 درصد توسعه يافتگي سياسي دارند.  عضو جامعه مدرسين با طرح اين سؤال كه اگر اين مسئله آپارتايد نيست پس معناي آن چيست، تصريح كرد: آري، تهراني‌ها همانند جاي جاي اين كشور از شعور بالاي سياسي برخوردارند اما اينكه چون آقايان در استان‌ها قافيه را باخته‌اند و اين چنين به ملت اهانت مي‌كنند، كار نادرستي است.  وي ادامه داد: گوينده اين سخن از استاني است كه ساليان سال خودشان در آنجا همه كاره بودند و الان نيز به ناحق خود را همه كاره مي‌دانند اما در اين استان ناكام مانده‌اند.
آيت‌الله خاتمي خاطرنشان كرد: با وجود اينكه آنها تمام امكانات خود را بسيج كردند كه سيداحمد خاتمي در انتخابات مورد اقبال مردم قرار نگيرد يا حداقل نفر اول نشود اما مردم ولايتمدار كرمان با بصيرت، با انتخاب بنده به عنوان نفر اول خبرگان استان كرمان اينها را ناكام گذاشتند.
عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينكه اين ناكامي ريشه اين سخنان نادرست و سخيف است، گفت: بنده به آنها نصيحت مي‌كنم گرچه مي‌دانم نصيحت هم اثر ندارد اما بهتر است گوينده اين سخن از مردم عزيز كشورمان عذرخواهي كند و ديگر چنين سخنان نادرست سخيفي را تكرار نكند.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن