تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803332008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عامل جنایت خيابان ايتاليا محاکمه می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: عامل جنایت خيابان ايتاليا محاکمه می‌شود
پسر جواني كه متهم است پدر و خواهر جوانش را در خانه‌شان در شمال تهران به قتل رسانده است، به زودي در دادگاه كيفري محاكمه خواهد شد.


پسر جواني كه متهم است پدر و خواهر جوانش را در خانه‌شان در شمال تهران به قتل رسانده است، به زودي در دادگاه كيفري محاكمه خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 19 و 30 دقيقه شامگاه يك شنبه 16 فروردين ماه امسال بود كه مأموران كلانتري فلسطين از قتل دو عضو يك خانواده در مجتمع مسكوني شماره 327 خيابان فلسطين روبه‌روي خيابان ايتاليا با خبر و راهي محل شدند. مأموران در نخستين گام در قتلگاه با جسد خونين مرد 65 ساله‌اي به نام ساسان داخل آشپزخانه روبه‌رو شدند كه با ضربات چاقو به قتل رسيده بود. پس از اين مأموران جسد دختر 27 ساله مقتول به نام آرزو را كه طنابي به گردنش آويزان بود، در اتاق خواب پيدا كردند.
 مأموران همچنين در محل حادثه با پسر جواني به نام فريد و يكي از دوستانش روبه‌رو شدند كه مشخص شد فريد خبر قتل پدر و خواهرش را به مأموران پليس اطلاع داده است. لحظاتي بعد قاضي سعيد احمدبيگي، بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي تهران همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شد. تيم جنايي همزمان با بررسي صحنه جنايت دريافتند ساسان كه پزشك متخصص طب سوزني است با اصابت سه ضربه چاقو به گردن، قلب و دست به قتل رسيده است و آرزو كه دانشجوي فوق ليسانس ژئوفيزيك يكي از دانشگاه‌هاي تهران است با فشار بر عناصر حياتي گردن به كام مرگ رفته است. بررسي‌هاي صحنه جنايت، حكايت از آن داشت كه عامل يا عاملان اين حادثه افراد آشنايي بوده‌اند كه بدون تخريب قفل در خانه و مقاومت مقتولان وارد خانه شده و در فرصت مناسب دست به قتل زده است. همچنين بررسي‌ها نشان داد آرزو ابتدا با طناب به چنگك لوستر حلق آويز شده و بعد طناب بريده و به كف اتاق منتقل شده است. مأموران در بررسي‌هاي بعدي به فريد كه دستش زخمي بود، مظنون شدند و از وي تحقيق كردند. وي در ادعايي گفت: من شب قبل به خانه دوستم حميد رفتم. شب پيش او بودم تا اينكه دقايقي قبل او مرا به خانه‌مان رساند تا وسيله‌اي را بردارم و با او به داخل خيابان بروم. وقتي وارد خانه شدم با جسد پدرم روبه‌رو شدم و بعد با جسد خواهرم كه در اتاقش حلق‌آويز بود، مواجه شدم كه ابتدا طناب را پاره كردم و جسد آرزو را پايين آوردم و بعد هم به پليس خبر دادم.
وي درباره زخم دستش گفت: روز قبل با خواهرم به خاطر موضوعي درگير شدم. او با چاقويي به من حمله كرد. وقتي چاقو را از او گرفتم، دستم بريد تا اينكه پدرم به خانه آمد و به همين دليل از خانه قهر كردم و شب را به خانه دوستم رفتم. وي در پايان گفت: من احتمال مي‌دهم خواهرم ابتدا پدرم را كشته و بعد به خاطر عذاب وجدان خودكشي كرده است. از سوي ديگر كارآگاهان در بررسي‌ها متوجه آثار خون روي لباس آرزو شدند كه مشخص شد اين خون را عامل حادثه بعد از قتل با ظرفي به لباس او ريخته است تا با صحنه‌سازي و فريب پليس صحنه را طوري جلوه دهد كه آرزو پس از قتل پدرش دست به خودكشي زده است. همچنين مشخص شد وي اصلاً حلق‌آويز نشده است بلكه طنابي به دو قسمت بريده شده كه قسمتي از آن به چنگك لوستر و قسمتي هم به گردن مقتول گره خورده است.
بنابراين كارآگاهان متوجه تناقض‌گويي‌هاي فريد شدند و وي را مورد بازجويي تخصصي قرار دادند. متهم اين بار كه چاره‌اي جز بيان حقيقت نداشت و  به قتل پدر و خواهرش اعتراف كرد. وي گفت: ما خانواده تحصيلكرده‌اي بوديم. پدرم پزشك طب سنتي و مدركش را از ايتاليا گرفته بود و تخصصش را هم از كشور كانادا. خواهرم دانشجوي فوق ليسانس ژئوفيزيك دانشگاه آزاد علوم تحقيقات بود و خودم نيز دانشجوي كارشناسي رشته بيولوژيك دانشگاه آزاد تهران شمال هستم. چند سال قبل كه مادرم بر اثر بيماري سرطان فوت كرد، من و خواهر و پدرم در خانه‌مان در خيابان فلسطين با هم زندگي مي‌كرديم.  وي ادامه داد: من پدرم را خيلي دوست داشتم، اما با خواهرم با توجه به اينكه از نظر سني به هم نزديك بوديم، گاهي اوقات مشاجره لفظي داشتيم.
عصر روز حادثه خواهرم در حال تماشاي شبكه ماهواره‌اي جي‌ام سي بود و من شبكه را عوض كردم تا سريال مورد علاقه‌ام را ببينم كه خواهرم ناراحت شد و با هم درگير شديم. او چاقويي از آشپزخانه برداشت به طرف من حمله كرد كه چاقو را از دستش گرفتم. آنقدر عصباني بودم كه با كش شلواري او را خفه كردم. خيلي ترسيده بودم و نمي‌دانستم چه كار كنم كه جسد خواهرم را به اتاقش بردم تا با صحنه‌سازي پليس را فريب دهم كه پدرم از بيرون وارد خانه شد. لحظه بدي بود براي اينكه پدرم از قتل دخترش باخبر نشود، ناگهان دستم به خون پدرم آلوده شد و در تاريكي اتاق با چاقو به او حمله كردم.  بعد از آن بود كه صحنه‌سازي را انجام دادم و به خانه دوستم رفتم تا اينكه دوباره به خانه‌مان برگشتم و موضوع را به پليس خبر دادم. من حتي از خانه دوستم چند بار با خانه‌مان تماس گرفتم تا دوستم به من مشكوك نشود، اما آخر دستم رو شد. همزمان با ادامه تحقيقات دو عموي متهم تقاضاي قصاص دادند و دو عمه آن تقاضاي ديه كردند و يكي از عمه‌ها هم متهم را بخشيد.
متهم پس از تحقيقات تكميلي قرار مجرميتش از سوي قاضي سعيد احمدبيگي به جرم دو فقره قتل عمد صادر شد. وي به زودي در دادگاه كيفري شماره يك استان تهران محاكمه خواهد شد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 255]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن