تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819799898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده تنکابن: اجرای برجام خواست مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: نماینده تنکابن: اجرای برجام خواست مردم است
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی، امید به توفیقات پسابرجام را از عوامل تشویقی و انگیزشی برای ایجاد امید در نسل جوان در انتخابات اخیر دانست.
به گزارش نامه نیوز، شمس‌الله شریعت‌نژاد در نطق میان دستور امروز مجلس با تشکر از مشارکت جریان‌های سیاسی و مردم در انتخابات هفتم اسفند، گفت: حضور مردم به ویژه مردم حوزه انتخابیه‌ام در این انتخابات موجب اقتدار و تحکیم پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و خشنودی مقام معظم رهبری شد.


عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس اسلامی با تشکر از دولت و هیات‌های اجرایی و نظارت، گفت: از تلاش بی وقفه و کارنامه درخشان شما تقدیر و تشکر می‌کنم، همچنین از مردم شریف حوزه‌های انتخابیه‌ام به دلیل اعتماد مجدد به بنده قدردانی می‌کنم.


وی اجرایی شدن برجام را خواست مردم دانست و افزود: تلاش برای ایجاد اشتغال از طریق بالفعل کردن استعدادهای بالقوه براساس مزیت‌های منطقه‌ای و اجرای سیاست‌های اقتصادی می‌تواند فضای امیدواری را ارتقاء بخشد. از جمله ضرورت مهندسی صنعت توریسم و اکوتوریسم با توجه به شرایط متنوع طبیعی، تاریخی، فرهنگی و اجتماعی در کشور است.


شریعت‌نژاد ادامه داد: با وجود شرایط خاص کشور که در منطقه خاورمیانه منحصر به فرد است خصوصا شرایط شمال کشور به ویژه شرایط غرب استان مازندران، وجود این همه بیکار با بکر ماندن منابع و عدم بهره‌برداری اصولی جای تعجب ندارد. از رییس‌جمهور و مسئولان اجرایی ذیربط انتظار است که امکان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی که مدت‌هاست گرفتار کج‌سلیقگی و مشکل‌آفرینی دستگاه‌های دولتی می‌باشند را بررسی و رفع کنند. تعداد جمعیت جوان بیکار در منطقه زرخیز تنها حکایت از مدیریت ناکارآمد دارد. حفظ محیط زیست بدون بهره‌برداری اصولی از آنها ممکن نخواهد شد.


نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اظهار کرد: توسعه صنایع تبدیلی که می‌تواند مشکل بازاریابی تولیدات کشاورزی خصوصا در حوزه محصولات باغی را که امروز از چالش‌های جدی تولیدکنندگان می‌باشد، مرتفع کند و ضمن ایجاد اشتغال برای جوانان و ایجاد ارزش افزوده فرصت‌های صادراتی را فراهم می‌کند و قطعا موجب رشد و توسعه باغداری از جمله مزیت‌های کشور همراه خواهد داشت و متاسفانه دراین حوزه ناکارآمد عمل می‌شود.




منبع: ایسنا


۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن