تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804463121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورژن جدید پیام‌رسان «هدهد» آمد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
ورژن جدید پیام‌رسان «هدهد» آمد
ورژن جدید پیام‌رسان «هدهد» آمد در شرایطی که اکثر توسعه دهندگان ایرانی برای تولید نمونه‌های وطنی تلگرام تلاش می‌کنند، یک تیم نرم‌افزاری ایرانی، محصولی برای پیام رسانی آفلاین با قابلیت مسدود سازی تبلیغات و اسنیکرهای متفاوت، توسعه داده است.


به گزارش فرهنگ نیوز، اپلیکیشن «هدهد» دارای امکاناتی همچون پیام رسان های شخص ثالثی مثل GO SMS Pro ارائه می کند، اما با داشتن محیطی کاملا فارسی و آرشیوی از استیکرهای منحصر به فرد می تواند بسیار کارآمدتر از نمونه های خارجی ظاهر شود.
 
هدهد یک پیام رسان آفلاین است؛ ابزاری که می توانید از آن برای ارسال و دریافت پیامک بهره بگیرید. با نصب هدهد، از شما خواسته می شود که آن را جایگزین اپ پیش فرض ارسال و دریافت SMS در اندروید کنید. اما باید دید این کار ارزشش را دارد؟
 
پیامک ها در رابط کاربری هدهد، در پوشه ها طبقه بندی می شوند: صندوق ورودی، ارسال شده ها، پیش نویس ها و علاقه مندی ها. از این رو مدیریت پیامک در آن به مراتب آسان تر از پیام رسان پیش فرض اندروید انجام می گیرد.
 
پیام رسان هدهد از آرشیو اموجی های رسمی اندروید پشتیبانی به عمل می آورد، با هر دو سیم کارتتان می توانید در آن پیامک بفرستید، پیامک هایتان را زمان بندی کنید و حتی به آرشیوی از پیامک های آماده مناسبتی (مخصوص اعیاد، رویدادها، تولد و …) هم در آن دسترسی داشته باشید. برای این کار کافیست هنگام نوشتن متن در فیلد خالی، روی علامت + در گوشه تصویر و سپس گزینه بانک محتوا اشاره نمایید.گزینه ارسال مخاطب به دیگران، نمایش تصویر مخاطب در آیکن و امکان برقراری تماس از هر دو سیم کارت در صفحه گفتگو از دیگر امکانات خوبی هستند که صرفا برای دسترسی و جستجوی بهتر مخاطبین برایتان در نظر گرفته شده اند. یکی از دلایلی که کاربران اندروید، استفاده از پیام رسان های شخص ثالث را به اپ پیش فرض اندروید برای ارسال SMS ترجیح می دهند، رابط کاربری خشک و بی روح آن است. خوشبختانه پیام رسان هدهد از منظر رابط کاربری، نمره قبولی که هیچ، نمره عالی می گیرد.
 
به غیر از تعیین رنگ منوها و آیکن ها به دلخواه، چندین تصویر بسیار زیبا هم در اپلیکیشن وجود دارد که می توانید پس زمینه رابط کاربری را به آنها مزین کنید. ضمنا اگر در پیام رسانی طرفدار استیکرها هستید، هدهد پکیج های استیکر منحصر به فردی هم در اختیارتان قرار داده که فرد گیرنده برای دیدن آنها، حتما باید نرم‌افزار فوق را در موبایلش نصب کرده باشد.
 
پیام رسان هدهد دو قابلیت بسیار مهم دارد: یکی مسدودکننده تبلیغات و دیگری خلاصه ساز پیامک. با فعال سازی آپشن ضد تبلیغ، دیگر از شر پیامک های تبلیغاتی اپراتورها و فروشگاه های مختلف خلاص می شوید.
 
اما خلاصه ساز پیامک، قابلیتی است که با حذف کاراکترهای اضافی و فشرده سازی ساختار، می تواند حجم پیامک هایتان را کم کند تا برای ارسالشان هزینه کمتری متقبل شوید.
 
تنظیمات شخصی سازی اعلان ها، امکان ذخیره و نگهداری پیامک‌های مهم در بانک پیام و سوئیچ به حالت شب به طور خودکار، قابلیت های دیگری هستند تا پیام رسان هدهد را یکی از بهترین اپ های شخص ثالث برای ارسال پیامک و حتی یکی از برترین پیام رسان های ایرانی بدانیم.

منبع: مشرق


94/12/11 - 14:19 - 2016-3-1 14:19:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 234]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن