تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819596243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تورگردشگری ورزشی خودروهای دو دیفرانسیل در گرمسار برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


تورگردشگری ورزشی خودروهای دو دیفرانسیل در گرمسار برگزار می‌شود استان‌ها > سمنان - سرپرست تورهای کمیته گردشگری ورزشی تاراز گفت: تور گردشگری ورزشی خانوادگی خودروهای دو دیفرانسیل در مناطقی از شهرستان گرمسار و منطقه ایوانکی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، «احمد خداوردي» در گفت و گويي اظهار داشت: اين تور يكروزه جمعه چهاردهم اسفند ماه با شركت 150 خودروي دو ديفرانسيل در روستاي حسين آباد، منطقه چنداب و روستاي بهورد برگزار مي‌شود.
وي هدف از اجراي اين تور را معرفي جاذبه‌هاي تاريخي و طبيعي منطقه و اشاعه فرهنگ زيست محيطي صحيح عنوان كرد و گفت: اين تور در سالگرد تاسيس اين كميته برگزار مي‌شود و اعلام آغاز فعاليت انجمن حاميان مادي و معنوي محيط زيست ايران از ديگر برنامه‌هاي روز جمعه است.
خداوردي علت انتخاب منطقه بهورد را نزديكي به تهران و برخورداري از جاذبه‌هاي تاريخي و گردشگري عنوان كرد و افزود: سال گذشته نيز اين تور در اين منطقه و با شركت 138 خودروي دو ديفرانسيل برگزار شد .
وي گفت: كميته گردشگري ورزشي تاراز زير نظر فدراسيون ورزش‌هاي همگاني فعاليت مي‌كند و طي هفت سال گذشته 124 تور در نقاط مختلف كشور و استان سمنان از جمله در منطقه كوير خوريان، كوير دلازيان، قصر بهرام، تنگه ظلمات و ... برگزار كرده است.
منطقه بهورد در 32 کیلومتری شمال غربی ایوانکی در شهرستان گرمسار قرار دارد، این منطقه به دلیل دارا بودن ویژگی اقلیمی و طبیعی دارای قابلیت‌ها و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان است و در حدفاصل دشت و کوهستان واقع شده است.
وجود درخت چنار کهنسال و دیر زیست در منطقه امامزاده خوشنام و دریاچه سد خاکی بهورد و وجود مزارع و باغات روستایی و ارتفاعات اطراف آن، قابلیت‌های بی‌شماری برای علاقه مندان به طبیعت و ورزش‌های مختلف بوجود آورده است.

کلید واژه ها: استان سمنان -




سه شنبه 11 اسفند 1394 - 12:42:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن