تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819898446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علت سوختگي نوزاد 3 روزه بررسي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: علت سوختگي نوزاد 3 روزه بررسي مي‌شود
تحقيقات درباره علت سوختگي نوزاد سه روزه در يكي از بيمارستان‌هاي شهرستان صومعه‌سرا در جريان است.
احمد سياوش‌پور، رئيس كل دادگستري گيلان به «ميزان» گفت: براساس گزارش‌هاي اوليه، متصدي مربوطه نوزاد مبتلا به زردي را در دستگاه مي‌گذارد، اما به دليل سهل‌انگاري و تخصص كافي نداشتن، درجه بالاي دستگاه موجب سوختگي نوزاد مي‌شود كه در اين زمينه بايد تحقيقات لازم صورت گيرد. وي در پاسخ به سؤالي مبني بر فرار پرستار مورد نظر از بيمارستان گفت: از آنجايي كه خانواده نوزاد معترض هستند، پرستار از بيمارستان خارج شده است تا درگيري رخ ندهد.
 از سوی دیگر رئيس روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي استان گيلان با تكذيب خبر سوختگي و فوت نوزاد گفت: اين نوزاد در بيمارستان فوق تخصصي 17 شهريور رشت تحت مداوا قرار دارد و حال عمومي او رضايت‌بخش است.
فردين مهرابيان ادامه داد: موضوع مطرح شده در برخي فضاي مجازي مبني بر سوختگي نوزاد‌ به‌منظور درمان زردي در بيمارستان امام خميني (ره) صومعه‌سرا بستري بود و پذيرش نكردن اين نوزاد در بيمارستان 17 شهريور، كذب محض است.
 روز جمعه بود كه كودك بيمار در بيمارستان 17 شهريور رشت پذيرش شد. طبق تشخيص پزشك، نوزاد مبتلا به عارضه پوستي است و هيچ ارتباطي با مباحث مطرح شده در زمينه سوختگي ندارد.
روز يك‌شنبه هم خبري در فضاي مجازي و شبكه‌هاي اجتماعي مبني بر سوختگي اين نوزاد و نهايتاً فوت اين نوزاد در بيمارستان 17 شهرويور رشت منتشر شد كه واكنش مسئولان دانشگاه علوم پزشكي استان گيلان را به همراه داشت.
از سوی دیگر برخی گزارش‌ها حاکی است بستگان نوزاد به بیمارستان امام خمینی این شهر که نوزاد مدتی در آنجا بستری بود، حمله و اقدام به شکستن شیشه‌های بیمارستان کردند.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن