تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820260703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل جوان سیاه پوست موج تازه اعتراضات ضد نژادی را در آمریکا کلید زد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: قتل جوان سیاه پوست موج تازه اعتراضات ضد نژادی را در آمریکا کلید زد
سیاه پوستان شهر "رالی" کارولینای شمالی آمریکا در اعتراض به قتل یک جوان سیاه پوست از سوی یک افسر پلیس، با برپایی تظاهرات، شعار "جان سیاهان مهم است"، سر دادند.
آفتاب : به گزارش خبرگزاری رویترز، در حالی که پلیس شهر رالی درباره نژاد افسر پلیس و مقتول اطلاعاتی به خبرنگاران نداده است، یک زن سیاه پوست که خود را مادر مقتول معرفی کرد، گفت: افسر پلیسی که پسر وی را با گلوله کشت، سفیدپوست است و پسرش را از پشت و به هنگام فرار هدف قرار داده است.

طبق اعلام رئیس پلیس رالی، پلیس روز دوشنبه به مقتول مظنون شد و درصدد دستگیری او به ظن داشتن مواد مخدر برآمد اما، وی درصدد فرار برآمد و کمی پس از ساعت 12 بعدازظهر در یک فروشگاه هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.

اتحادیه آزادی های مدنی کارولینای شمالی در صفحه کاربری توئیتر خود اعلام کرد که مراسم بزرگداشتی برای این قربانی سیاه پوست برگزار خواهد شد.

کشته شدن آمریکایی های آفریقایی تبار غیرمسلح به دست پلیس در سال های گذشته به بحثی رایج در سراسر آمریکا و رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری در این کشور تبدیل شده است.
جنبش "جان سیاهان مهم است/ The Black Lives Matter" به دنبال کشته شدن سیاه پوستان در فرگوسن، میسوری و مناطق دیگر و با هدف دفاع از حقوق سیاه پوستان شکل گرفت.










تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن